microsil
Kontakt
Mé kontakty najdete na https://mapy.cz/s/fudebolego
Údaje o prodejci
Radovan Zeman Za Školou 72, 294 43 Vlkava IČO: 12104809
Ostatní informace
Coby prodejce: 1. ruším příhozy, v krajním případě i uzavřené obchody v odůvodnitelných případech (například zjistí-li přihazující až následně, že předmět aukce nemá některou funkci, kterou předpokládal, i když popisy se snažím dělat jasné a přehledné) 2. očekávám alespoň nějaký kontakt (preferuji e-mail) nebo platbu za aukci do 7 dnů od jejího skončení 3. obvykle učiním první krok k žádosti o vrácení provize z prodeje, jímž je odeslání připomenutí kupujícímu přes formulář Aukra, neozve-li se kupující nebo nezaplatí za aukci ani po týdnu od jejího ukončení, po dalším týdnu žádám o její vrácení a po dalším týdnu kupujícímu uděluji (s největší pravděpodobností) negativní komentář - dávám tedy každému pro dokončení aukce celkem 3 týdny a samozřejmě chápu, že se z nějakého důvodu občas i protáhne, což mi vesměs nevadí, jen je vhodné, aby se mnou o tom druhá strana průběžně komunikovala 4. odesílám zásilku bezprostředně po obdržení Aukro bezpečné platby nebo bankovního převodu (jsem o tom ze strany banky vyrozuměn e-mailem), případně již i nějakého potvrzení z Vaší banky o zpracování platby za aukci - "bezprostředně" obvykle znamená následující pracovní den, při koupi více předmětů samozřejmě platíte jen jediné přepravné, které ale může být s ohledem na celkovou váhu zásilky i o něco vyšší než to, které by příslušelo samotné zásilce s těžším předmětem, takže si ho, prosím, případně neurčujte sami, ale dohodněte se na jeho výši se mnou 5. sděluji kupujícímu, že zásilka byla odeslána, formou e-mailu s odkazem na její sledování, jde-li o zásilku, kterou takto sledovat lze (tedy o obyčejnou poštovní zásilku, kterou kvůli pokud možno co nejnižší ceně poštovného jako formu zaslání rovněž někdy nabízím) 6. předávám osobně vydražené předměty v lokalitách mnou uvedených v popisu aukce, přičemž zejména v Praze, kam se obvykle dostanu třeba jen jednou týdně a mívám pak dost nabitý program, se snažím najít případného vhodného prostředníka, u nějž si pak kupující může věc vyzvednout podstatně snáze v době, na níž se obě strany dohodnou 7. uděluji komentář nejdříve poté, co jsem buď již nějaký obdržel od kupujícího, nebo uplynula mnou nabídnutá záruka, kterou počítám ode dne převzetí zásilky kupujícím, jsem ochoten vzít v rámci mnou nabídnuté obvykle měsíční doby na vyzkoušení vydražený předmět zcela zpět nebo jej vyměnit za jiný, požaduje-li to kupující, i když nejde o reklamaci kvůli nefunkčnosti za předpokladu, že tento uhradí náklady na zaslání zpět i znovu k němu (ty se samozřejmě snažím minimalizovat) Coby kupující: 1. kontaktuji prodejce (obvykle e-mailem) ve věci způsobu zaslání nebo převzetí vydražené věci - pokud prodejci občas navrhnu jiný než jím stanovený způsob zaslání, není to proto, že bych nebyl ochoten respektovat stanovenou cenu dopravy, ale spíše kvůli své zkušenosti s tím, že řada lidí se nevyzná v džungli poštovních tarifů a často nevědomky poštu sponzoruje zasíláním zbytečně dražšími a zároveň paradoxně třeba i pomalejšími způsoby (je mi pak milejší, existuje-li levnější alternativa zaslání, skončí-li ušetřené peníze v kapse prodávajícího, aniž bych sám dostal na dopravu slevu) 2. platím přednostně bezpečnou Aukro platbou a přímým bankovním převodem - své platby převážně i následně prodejci avizuji 3. se pokouším od prodejce vyžádat podací číslo zásilky nebo alespoň vyrozumění o jejím odeslání 4. vyzvedávám osobně po předchozí dohodě vydražené předměty tak, aby s tím měl prodávající pokud možno co nejméně námahy, omezení a komplikací - pokud mi to třeba v rozumně krátké době nevychází, zkouším i variantu vyzvednutí přes nějakého prostředníka (v tom případě často nejprve prodejci předmět aukce rovnou sám předem zaplatím, aby s tím neměla problémy třetí strana), v krajním případě beru jako záložní variantu vždy zaslání, a to přednostně Zásilkovnou nebo Balíkovnou 5. uděluji komentář buď poté, co už jsem jej obdržel od prodávajícího, i když předpokládám, že první je řada vždy na mně, nebo jsem zakoupený předmět stihnul alespoň vyzkoušet - zde je někdy zádrhel, že může i delší dobu trvat, než se k otestování dostanu, takže pak prosím o trpělivost (v každém případě se snažím spravedlivě okomentovat alespoň ze své strany pokud možno veškeré své transakce - případný mstivý komentář protistrany budu řešit přes Aukro jako neoprávněný) 6. kontaktuji Aukro, případně příslušné další instituce v případě, kdy jsem vše v pořádku a včas zaplatil, ale vydražený předmět jsem neobdržel a prodejce se jeví jako neseriózní V pozici prodejce i kupujícího vždy uznávám hlavně zásadu, že jsme jen lidé a v případě jakýchkoliv problémů nebo nejasností se lze vzájemně dohodnout, jak věc k oboustranné spokojenosti vyřešit. :-)