mponizil
Kontakt
Provozní doba: Pondělí - pátek 8:00 - 16:00 Kontakt: mponizil@volny.cz facebook.com/remiposport
Údaje o prodejci
Ing. Michal Ponížil Mezice 106 783 32 Náklo IČ : 74879936 DIČ : CZ7509295365 jsme plátci DPH
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Kupující může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. O odstoupení je povinen prodávajícího v této lhůtě informovat emailem případně prostřednictvím písemného prohlášení které vám na vyžádání zašleme a které připojí k vrácenému zboží. Kupující zboží vrací zpět prodávajícímu po podání oznámení o odstoupení, nejpozději však do 14 kalendářních dnů. Prodávající vrací platbu kupující do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Tato doba se může prodloužit v případě, že prodávající nedostal vrácené zboží nebo alespoň doklad o odeslání zboží zpět. Prodávající není povinen přijmout odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů v případě, že vinou kupujícího dojde ke snížení hodnoty zboží v důsledku jeho používání nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností či fungování zboží.
Reklamace
Reklamační podmínky: Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit. Vyřízení reklamace: Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).
Ostatní informace
Způsob platby (platební podmínky) Zákazník může využít několik způsobů hrazení zakoupeného zboží uvedených v nabídce. Zvolený způsob úhrady zboží je v kompetenci kupujícího. Platba hotově dobírkou Na dobírku nezasíláme uživatelům s nulovým nebo záporným hodnocením a juniorům, vyhrazujeme si také možnost odmítnutí zaslání tímto způsobem v případě nedůvěryhodnosti kupujícího. Zboží platíte hotově v okamžiku převzetí od doručovatele. Pokud nebude zboží zaslané na dobírku zákazníkem vyzvednuto, nebo bude vráceno z důvodů, které zavinil zákazník, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek 500,- Kč. Zboží je odesláno do dvou pracovních dnů od zakoupení. Platba předem - bankovní převod Platit bankovním převodem můžete na náš účet v mBank "670100-2206646236/6210", jako variabilní symbol uveďte číslo aukce (pokud zakoupíte zboží z více aukcí, tak kterékoliv z vyhraných), do zprávy pro příjemce uveďte Vaši "aukro přezdívku". Zboží je odesláno do dvou pracovních dnů po připsání platby na náš účet. Zvolený způsob dodání zboží je v kompetenci kupujícího. Nákupem uzavíráte kupní smlouvu a smlouvu o přepravě, zároveň také souhlasíte, že bude přepravou zboží pověřena Zásilkovna s.r.o. Zboží odesíláme během dvou až tří pracovních dní od přijetí platby (objednání) a o odeslání zboží jste informováni. Ochrana osobních dat: Jako prodejce respektujeme Vaše soukromí. Abychom vám ale mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Pro doručení objednávky na Vámi určenou adresu je však nutné předat informace, jako je jméno příjemce a adresa doručení, smluvní přepravní společnosti. Této smluvní přepravní společnosti žádné další informace jako např. obsah objednávky v žádném případě neposkytujeme. Zásady ochrany osobních údajů I. Základní ustanovení 1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Ing. Michal Ponížil, IČ 74879936 sídlem mezice 106, 783 32 Náklo (dále jen: „správce“). 2. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby. 3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů 1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky. 2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy. III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů 1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, • Účelem zpracování osobních údajů je • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit, • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. 2. Ze strany správce nedochází / dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas. IV. Doba uchovávání údajů 1. Správce uchovává osobní údaje • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle …. let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu. 2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže. V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce) 1. Příjemci osobních údajů jsou osoby • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu. 2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. VI. Vaše práva 1. Za podmínek stanovených v GDPR máte • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR. • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek. 2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů. VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů 1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. 2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména použití antivirových programů, bezpečné uložení záloh, bezpečná přístupová hesla, atd. 3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby. VIII. Závěrečná ustanovení 1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte. 2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.