nejlevnejsisport
Kontakt
Telefon: 596 633 216 Telefon: 74 082 679 E-mail: aukro@nejlevnejsisport.cz ICQ: 404698519 Skype: nejlevnejsisport.cz
Údaje o prodejci
MASTER SPORT s.r.o. (NEJLEVNEJSISPORT.cz) Provozní 5560/1b 722 00 Ostrava - Třebovice Czech Republic IČO: 27792064 DIČ: CZ27792064 Číslo účtu: 3631979001 / 5500 Firma je zapsána od 15. února 2007 v obchodním rejstříku, vedeného Krajským soudem v Ostravě oddíl C, vložka 51934.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků komunikace na dálku ze strany kupujícího V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některém z našich výdejních míst. V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek: Odešlete vyplněný formulář : Odstoupení od smlouvy (naleznete na nejlevnejsisport.cz v sekci Obchodní podmínky), ze kterého vyplývá projev vůle odstoupit od smlouvy v zákonné 14-ti denní lhůtě. Zboží, které budete odesílat v souvislosti s odstoupením od smlouvy do 14 dnů od jeho převzetí zpět na naši adresu (Provozní 5560/1b, Ostrava-Třebovice, 722 00) prosím dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Zboží uveďte pokud možno do původního stavu a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.), předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nebo složenkou co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na přepravu zboží zpět jsou v tomto případě na straně kupujícího. Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. V případě stornování objednávky má zákazník možnost objednávku zrušit písemnou formou emailem, telefonem či zprávou v chatu nebo přímo vyplněním formuláře Odstoupení od smlouvy uvedenou v obchodních podmínkách nebo v potvrzovacím mailu při registraci. V případě stornování objednávky – odstoupení od kupní smlouvy má zákazník nárok na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši a to i v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce - Inspektorát pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj se sídlem Provozní 5491/1, 722 00 Ostrava - Třebovice, internetová adresa www.coi.cz Storno objednávky ze strany prodávajícího Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu. Výměna zboží V případě zakoupení zboží, které Vám nevyhovuje nebo jste zboží dostali jako nevhodný dárek, poskytujeme možnost výměny zboží. Požadavek na výměnu zašlete dopis (email) s textem: Žádám o výměnu zboží zakoupeného dne DD.MM.RRRR, číslo faktury (objednávky) za výrobek (uveďte celý název případně vložte odkaz na výrobek). Pokud si zboží přejete poslat na jinou adresu než předchozí, tak je třeba uvést tuto adresu, pokud je adresa shodná, uveďte, že adresa doručení je shodná s předchozím dodáním. Pokud jste si jako nové zboží vybrali dražší variantu, je nutno uvést, jakým způsobem provedete doplatek, zda převodem na náš účet nebo zaplatíte dobírkou. Datum a podpis. Výměnu zboží lze provést do 14 dnů od zakoupení (kromě vánoční akce s prodlouženou dobou výměny až do 15. 1. 2018). Zboží, které chcete vyměnit, musí být vráceno v původním obalu, včetně všech benefitů obdržených u koupě, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem (nebo kopii) o koupi. Náklady na přepravu zboží zpět k prodávajícímu a za zaslání nového zboží hradí kupující.
Reklamace
Reklamační řád 1) Reklamační řád popisuje zásady a principy uplatňované při reklamaci dodávaného zboží. Tento reklamační řád nevylučuje ani neomezuje jakákoliv závazná zákonná práva zákazníka nebo jakákoliv práva zákazníka vůči prodávajícímu. 2) Jestliže se během záruční lhůty vyskytne na výrobku záruční vada zejména způsobená chybnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek (nebo jeho součást či díly) bezplatně opraven nebo vyměněn za nový. Spotřebitel má také právo na odstoupení od smlouvy v případech, které stanoví zákon. Reklamovaný výrobek nebo jeho reklamovaná část musí být kompletní nejlépe v původním obalu, případně jinak vhodně zabalen. Záruka poskytovaná prodávajícím se nevztahuje na poškození způsobené ohněm, vodou, statickou elektřinou nebo jinou živelnou událostí, nesprávným používáním výrobku, běžným opotřebením, mechanickým poškozením nebo neodborným nastavením, modifikací, opravou nebo nesprávným způsobem použití neslučitelným s návodem k použití, technickými normami či bezpečnostními předpisy platnými v České republice. Záruka se též nevztahuje na poškození výrobku skladováním mimo rozsah teplot od -20°C až 45°C, pokud je tak blíže uvedeno v příslušné dokumentaci výrobku. 3) Dodavatel se zavazuje provést vyřízení reklamace nejpozději do 30 dnů ode dne převzetí uplatnění reklamace, včetně reklamovaného zboží. Reklamace musí obsahovat: název reklamovaného zboží konkrétní popis závady reklamovaný výrobek nebo reklamovaná část kopii dokladu o koupi (faktura), nebo jiný doklad potvrzující koupi doporučujeme též přiložit záruční list (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi - stačí kopie) adresu, kam zaslat vyřízenou reklamaci, a kontakt na Vás (telefon, email na Vás) Pro urychlené vyřízení reklamace, doporučujeme vyplnit Reklamační formulář (naleznete na nejlevnejsisport.cz v sekci Obchodní podmínky). Aby mohla být reklamace urychleně vyřízena, doporučujeme zaslat všechny výše uvedené informace a doklady. Při reklamaci zboží hradí dopravu zákazník a při uznané reklamaci je mu tato částka na vyžádání vrácena. Reklamované zboží je nutné dopravit jakýmkoliv způsobem zpět na naši adresu. Před odesláním nás však kontaktujte s oznámením reklamace, při rozměrném zboží - např. stůl na stolní tenis je vhodná naše domluva s dopravcem. Prodávající potvrzuje kupujícímu písemně převzetí reklamace a jakým způsobem bude probíhat oprava či výměna zboží. Zákazník je ze strany prodávajícího informován o průběhu a vyřízení reklamace telefonicky, mailem či osobně a zároveň je se zbožím při vyřízené reklamaci zasílán protokol o reklamaci nebo po dohodě s kupujícím dobropis na vrácení peněžní částky při uznané reklamaci, kdy je vada u produktu neodstranitelná a cena výrobku se kupujícímu vrací. Reklamaci zasílejte na adresu: NEJLEVNEJSISPORT.cz Provozní 5560/1b 722 00 Ostrava - Třebovice V případě dotazů nás kontaktujte: email: reklamace@nejlevnejsisport.cz NEJLEVNEJSISPORT.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.
Ostatní informace
Elektronická evidence tržeb Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Poskytnutí účtenky zákazníkovi je v případě on-line nákupu/ů možné provést elektronicky (na tomto postupu však musí být mezi prodávajícím a zákazníkem shoda) jejím zasláním e-mailem či vystavením na zákaznický účet zákazníka apod., tak, aby s ní mohl zákazník volně disponovat, nebo vložením v tištěné formě k zasílanému zboží.