praha101
Kontakt
e-mail: praha101@seznam.cz, mobil: 605 43 888 1
Údaje o prodejci
Obchodní podmínky 1. Úvodní ustanovení – vymez. účastníků Prodávající je fyzická osoba, není plátce DPH: Milan Smejkal, Boloňská 305 / 8, 109 00 Praha 10- Horní Měcholupy Na této adrese se nachází pouze sídlo firmy. IČ : 112 31 718 ,zapsáno u: Městská část Praha 10, odbor živnostenský, č.j: P10-003856/2016 Sp. značka: SZ P10-003844/2016 Kupující: zákazník na doméně Aukro.cz 2. Rozsah platnosti Tyto všeobecné obchodní podmínky platí výhradně pro obchodní vztah mezi prodávajícím a kupujícím na Aukru. 3. Předmět prodeje Předmětem prodeje jsou předměty převážně sběratelského zájmu jako: pohlednice, filatelie, podpisy apod. Prodávající upozorňuje na skutečnost, že: a/ všechny nabízené položky, když není výslovně uvedeno jinak, jsou dobové originály b/ prodávající výslovně prohlašuje, že veškeré nabízené položky se symboly a projevy fašistického, komunistického nebo jiného hnutí, spolků nebo stran, jsou dobové originály a neslouží k jeho propagaci a podpoře ve smyslu § 260 t.z. č.140/1961 Sb. ale jsou určeny pouze k sběratelským, vědeckým a kunsthistorickým účelům. 4. Cena Do ceny zboží se započítá poštovné, které si kupující vybere z nabízených možností.. Cena na Aukro.cz je dána příslušnými podmínkami provozovatele Aukra 5. Výhrada vlastnictví. Až do úplného vyrovnání veškerých nároků prodávajícího kupujícím zůstává objednané zboží ve vlastnictví prodávajícího. 6. Popisy a stupně zachovalosti položek Pohlednice a filatelie jsou rozděleny na nepoužité v poštovním provozu a použité/ prošlé poštovním provozem. Blíže v každém popisu zboží. Popisy k položkám jsou sestaveny dle nejlepšího vědomí a svědomí . 7. Platební podmínky Zrušením EET lze platit při převzetí přímo v hotovosti, složenkou apod. , platba převodem jako možnost zůstává zachována- není však již jedinou podmínkou. Platba z ČR : a/ platba na účet předem b/ složení hotovosti na můj účet předem c./ platba v hotovosti při převzetí zboží Platba z ciziny LZE platit v dopise , složenkou, případně jinou hotovostí a/ z EU platba možná převodem přes SEPA nelze platit přes PayPal a jiné platební brány b/ platba ze zemí mimo EU- pouze převodem z účtu na můj účet ( nelze platit přes platební brány : PayPal, apod...) !! 8. Doprava Používám k přepravě zásilek Českou poštu a.s.. Cena za poštovné po Vámi zvoleném typu a způsobu dopravy je součástí ceny . 9. Ochrana osobních údajů Veškeré kupujícím poskytnuté osobní údaje budou použity výhradně pro fakturaci prodávajícího a nebudou poskytnuty třetím osobám. Jedinou výjimku tvoří externí dopravci zásilek (Česká pošta apod.), případně Policie ČR, Finanční úřad státní oprávněné úřady. Se všemi údaji bude nakládáno v souladu s nařízením GDPR (Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR ) + s předpisy a zákony České Republiky. Vaše osobní údaje budou z mého počítače po vyřízení objednávky kompletně smazány a nebudou využívány z mé strany k žádným- ani marketinkovým účelům ( žádně newslettery, apod...) body 10-12 jsou na v Pravidlech pro odstoupení od kupní smlouvy 13. VYHRAZUJI SI PRÁVO NEOBSLOUŽIT ZÁKAZNÍKY nekomunikující a neplatící - nespolehlivé s vulgárním a nevhodným chováním při častém objednání a neodebrání (= jeden inzerent ) 14.Závěrečná ustanovení Náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách / Aukro.cz prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva (objednávka kupujícího) je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu / Aukro.cz u prodávajícího- a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s výše uvedenými obchodními podmínkami a bez výhrady s nimi souhlasí. a/ Vydražením kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení v obchodních podmínek ve znění platné v den odeslání objednávky,jakož i platnou cenu zakoupeného zboží nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. b/ Účastníci se výslovně dohodli , že pro řešení případných sporů mezi prodávajícím a kupujícím je místně příslušný soud podle sídla prodávajícího a platí výhradně České právo. c/ Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost 31.7.2020 a nahrazují jejich předchozí znění
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
10. Právo na odstoupení od smlouvy V souladu s občanským zákoníkem- má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. (§ 1818, § 1820 až 1840 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně). Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně prodávajícímu oznámit odstoupení od smlouvy a poté zaslat prodávajícímu kompletní nepoškozené zboží včetně kopie faktury zpět a prodávající vystaví dobropis. Prodávající si vymiňuje právo nepřijmou žádné zásilky zaslané na jeho adresu zatížené doběrečným. Prodávající po překontrolování vráceného zboží, poukáže do 14 dnů od obdržení zboží finanční částku (a to včetně poštovného) na účet kupujícího nebo jím zvolenou adresu. Spotřebitel ( dražitel) může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu praha101@seznam.cz nebo jiným prokazatelným způsobem (doporučujeme písemnou formu), nebo i telefonicky. Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky nebo prodejního dokladu a číslo účtu / případně adresu- pro vrácení peněz. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Poštovné a případné další náklady za vrácení zboží – tedy směrem od kupujícího k prodejci – v zásadě hradí spotřebitel (dražitel). Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv: na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění, na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího, na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání 11. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567 / 15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Dále je možnost řešit spotřebitelské spory ON LINE a to na této adrese : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS 12. Rozpor s kupní smlouvou V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Co se týče prodeje použitého zboží – na toto zboží není zákonná záruka. Odpovědnost za vady je zkrácena na 12 měsíců a nevztahuje se na vady, které vzniknou po převzetí věci kupujícím . Z tohoto důvodu je nutno použité zboží po doručení bez odkladu vyzkoušet a v případě zjištěné závady zaslat obratem zpět /včetně veškerého příslušenství/.
Reklamace
Reklamační řád 1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace"). Prodávající je fyzická osoba Milan Smejkal, Boloňská 305 / 8, 109 00 Praha 10- Horní Měcholupy Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží. Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem. 2. Rozpor s kupní smlouvou. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. 3. Záruční podmínky V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Pokud není uvedeno výrobcem jinak, činí tedy 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží. Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí a za materiálové nebo výrobní vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době. Záruku nelze uplatnit v následujících případech: Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla. Vada vznikla nevhodným používáním zboží. Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem. Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží. Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce. Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN. Zboží bylo poškozeno živly. 4. Práva plynoucí ze záruky Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců. Spotřebitel při uplatnění záruky má: jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy 5. Reklamaci nelze uplatnit: - u vad zjevných z popisu nebo vyobrazení předmětu na webových stránkách internetového obchodu - u vad, které musel kupující s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při podání objednávky - u předmětů označených : KOMPLETY nebo SBÍRKY. 6. Vyřízení reklamace Místem uplatnění reklamace je sídlo prodávajícího. K účinnému uplatnění reklamace je třeba, aby kupující v záruční době a bez odkladu zahájil reklamační řízení tj. nejlépe písemně oznámil prodávajícímu vady, které zboží má, a to označením vadné vlastnosti nebo popsáním projevu vady. Písemné oznámení činí kupující vyplněním Reklamačního listu a jeho odesláním (e-mail, fax, dopis) na adresu prodávajícího. Za situace, kdy prodávající rozhodl o zaslání zboží zpět k sobě, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a označí zásilku příslušnými symboly. Prodávající má povinnost zapsat do reklamačního listu termín vyřízení reklamace. Při výměně zboží trvá původně uzavřená smlouva mezi prodávajícím a kupujícím, proto ani jedné smluvní straně nevzniká nárok na vyrovnání případného cenového rozdílu. Kupující by měl reklamované zboží předat prodávajícímu kompletní, neporušené a čisté. Pokud byla reklamace neoprávněná (viz bod 3d), prodávající písemně důvod zamítnutí reklamace uvede do reklamačního protokolu. Kupující v takovém případě nemá nárok na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. O reklamaci prodávající rozhodně ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Co se týče prodeje použitého zboží – na toto zboží není zákonná záruka. Odpovědnost za vady je zkrácena na 12 měsíců a nevztahuje se na vady, které vzniknou po převzetí věci kupujícím 7. Závěrečná ustanovení Tento reklamační řád nabývá účinnosti 31. července 2020. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
Ostatní informace
Prosím, nebudete- li si jisti počtem a celkovou cenou---- potom raději neplaťte bez předchozí domluvy předem !! Po skončení aukcí si tedy napište o závěrečné vyúčtování- až je ode mě obdržíte, potom teprve zaplaťte !!! Děkuji