reVIZE
Kontakt
shop.revize@gmail.com
Údaje o prodejci
reVIZE IČO : 64408329 registrace v Domažlicích
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
3. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží 3.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. 3.2. Kupující musí před vrácením zboží o tomto kroku informovat písemně prodávajícího (např. vnitřní poštou). Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. 3.3. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez zjevných vad způsobených užíváním a ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě. Zboží posílané zpět není možné zasílat obyčejně ani na dobírku. 3.4. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena po navrácení zboží prodávajícímu a pouze v případě, že na něm nebudou shledány vady viz 3.3. a to nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dnů předem dohodnutým způsobem, obvykle bankovním převodem. 3.5. Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující, pokud nedojde k jiné dohodě mezi zúčastněnými stranami.
Reklamace
4. Reklamace 4.1. Veškeré nabízené zboží je použité a je nabízeno bez záruky. Prodávající odpovídá pouze za vady, které měla věc v momentě jejího převzetí a to ještě pouze za takové, které neodpovídají míře jejího používání nebo opotřebení a nebyly uvedeny v popisu zboží. Odpovědnost za vady u použité věci lze uplatnit u prodávajícího do 30 kalendářních dnů od převzetí věci. 4.2. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny. 4.3. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující má možnost si ji sám vytisknout. Vytištěnou fakturu prodávající zasílá pouze na vyžádání.
Ostatní informace
Obchodní podmínky 1. Úvodní ustanovení 1.1. Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. 1.2. Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce reVIZE . Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem. 2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy 2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím. 2.2. Potvrzení objednávky provede prodávající. Nakupující je o potvrzení informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na adresu, kterou uvedl při nákupu. 2.3. O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován vnitřní poštou nebo e-mailovou zprávou na zadanou adresu. 2.4. Po uhrazení objednávky jsem na vaši žádost ochotna vyčkat s odesláním max. 1 měsíc. Pokud nebudete komunikovat, bude zboží po tomto termínu automaticky odesláno. 5. Dodací podmínky 5.1. Platbu za zboží a poštovné zašle kupující v českých korunách na bankovní účet prodávajícího (účet je vedený u FIO banky). Kupující se zavazuje uhradit zakoupené zboží do 10 kalendářních dnů od data potvrzení objednávky prodávajícím. Pokud se tak nestane a nedojde mezi zúčastněnými stranami k jiné dohodě, má prodávající právo po daném termínu odstoupit od smlouvy a objednávku stornovat bez jakékoliv náhrady vůči kupujícímu. Prodávající odešle kupujícímu zboží do 10 kalendářních dnů po obdržení platby. 5.2. Zboží je odesíláno vždy doporučeně Českou poštou. Poštovné a balné je účtováno s ohledem na aktuální ceník České pošty, může se tedy lišit od přednastavené hodnoty u daného zboží. Cena poštovného je automaticky navýšena v případě prodeje většího množství zboží zasílaného v jedné zásilce. Zásilky jsou baleny velmi důkladně, pokud by i přes to došlo zboží poškozené, reklamujte prosím do dvou pracovních dnů na kterékoli poště. Pozor! - k reklamaci poškození je třeba předložit kompletní zásilku včetně veškerého balícího materiálu. Pokud je zásilka viditelně poškozena již při doručování, reklamujte prosím ihned. 5.3. O odeslání zásilky vždy příjemce informuji včetně čísla podacího lístku. Nevyzvednete-li si zásilku a je mi odeslána zpět, za opětovné odeslání si účtuji nové poštovné. Pokud si i po druhém odeslání kupující zásilku nepřevezme a je mi odeslána zpět, obchod s definitivní platností stornuji! 5.4. Zásilky většího a křehkého charakteru odesílám jako Cenný balík, Balík do ruky, Balík na poštu nebo cenově velmi výhodný Balík do balíkovny. Zakoupením zboží mi dáváte souhlas s předáním vašich osobních údajů přepravci. 5.5. Zásilky nelze poslat obyčejně. Neregistrovaným a taktéž registrovaným kupujícím bez hodnocení či s negativními hodnoceními nezasílám ani na dobírku. 6. Ochrana osobních údajů a řešení sporů 6.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity. Výjimku tvoří předání adresy, popř. emailu nebo telefonního čísla přepravci. 6.2.V případě, že dojde mezi mnou a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email:adr@coi.cz Web: adr.coi.cz Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 25.5.2018.