renia0000007
Kontakt
renia007@seznam.cz
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
1) Uživatelé mají možnost od kupní smlouvy odstoupit v zákonné 14 ti denní lhůtě dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.), tzn., vzniká právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 ti kalendářních dnů od data převzetí zboží. 2) Jestliže tedy došlo z Vaší strany k nevhodnému výběru a přejete si zboží vrátit, obratem nás o této skutečnosti informujte emailem renia007@seznam.cz Následně s Vámi budou domluveny podmínky vrácení včetně zaslaného formuláře pro urychlení procesu. 3) V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. 4) Vrácené zboží nemůže mít známky užívání nebo poškození kupujícím. V opačném případě je nutné myslet na náklady, které budou námi vynaloženy k uvedení zboží do původního stavu. Pokud je to možné zašlete zboží v původním obalu. 5) Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 6) O přijetí zásilky zpět na naší adresu zákazníky automaticky neinformujeme, pokud je to možné, uložte si podací číslo zásilky a pohyb zásilky sledujte na stránkách dopravce. Přijaté zásilky se snažíme vyřídit do 14 ti dnů. Nejpozději však do 30 ti dnů od převzetí zásilky na naší adrese. O vyřízení zásilky Vás budeme informovat elektronicky (na email uvedený na aukru). Nepřijímáme žádné zásilky, které nám byly zaslány na dobírku nebo s uložením na poštu (NP). Poštovní poukázkou peníze nevracíme. Peníze vracíme pouze na bankovní účet. 7) Ze zákona jsme povinni peníze vyplatit do 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení od smlouvy, vždy však ne dříve než po doručení zboží zpět k nám.
Reklamace
REKLAMACE 1) Vzhledem k tomu, že se jedná o internetový prodej, kdy zákazník nemá možnost si prohlédnout zboží před zakoupením, přijímáme reklamace týkající se viditelných vad, o kterých nebyl zákazník před koupí zboží informován, či které nebyly v nabídce uvedeny (tzn. těch, které jsou viditelné na novém výrobku ve chvíli, kdy jej zákazník obdrží). 2) Jestliže jste si po obdržení zásilky všimli nějaké vady, obratem nás o tom informujte. 3) Následně Vám bude zaslán reklamační formulář a informace potřebné k reklamaci. 4) V případě, že Vám Vaši reklamaci uznáme, budou Vám vráceny i náklady na poštovné. Přepravní svoz pro reklamované zboží nezajišťujeme, ale poskytujeme odpovědní štítek přes Českou poštu pro bezplatné vrácení zboží na Naše náklady. Nepřijímáme žádné zásilky, které nám byly zaslány na dobírku nebo s uložením na poštu (NP). Než-li nám zboží zašlete zpět na své náklady kontaktujte nás prosím a domluvíme společně dopravu reklamované zásilky. 5) O přijetí zásilky zpět na naší adresu zákazníky automaticky neinformujeme, pokud je to možné, uložte si podací číslo zásilky a pohyb zásilky sledujte na stránkách dopravce. Reklamace se snažíme vyřídit v co nejkratším možném termínu. 6) O vyřízení reklamace Vás budeme informovat elektronicky. Nejpozději však do 30 - ti dnů od převzetí zásilky. 7) Peníze vracíme zpravidla do 30 pracovních dnů. 8) Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Ostatní informace
Dobrý den, po zakoupení, neplatíte - li platebním systémem Payu, převeďte částku na účet č. 2700258343 / 2010. Jako variabilní symbol uveďte Vaše příjmení.