rja73
Kontakt
sídlo: Ing. Roman Jand, ADDERO comp, Zahrádky 274, Lutín, 783 49 mobil: +420 776 333 253 e-mail: addero@seznam.cz
Údaje o prodejci
Obchodní podmínky ------------------------------ Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce rja73, dále jen „prodávající“, na portále www.aukro.cz. Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího Ing. Roman Jandl - ADDERO comp, IČ: 74927272, DIČ: 7301013511, se sídlem Zahrádky 274, Lutín, PSČ: 783 49, dále jen „prodávající“, a kupujícího, dále jen „kupující“. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (zákonem č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákonem č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nespotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (zákon č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel. Prodávající je oprávněn uplatnit tyto obchodní podmínky přiměřeným způsobem i na nespotřebitele, není to však jeho povinnost. Za nespotřebitele se považuje takový zákazník, který vyžaduje na faktuře uvést „Název firmy“, příp. „IČ“ nebo „DIČ“.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Právo kupujícího odstoupit od smlouvy ---------------------------------------------------------- Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, má kupující v souladu s §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží aniž by musel takové odstoupení od smlouvy zdůvodňovat a aniž by ta to byl jakkoliv sankcionován. V takovém případě kupující písemně (je možné i e-mailem) kontaktuje prodávajícího a uvede, že odstupuje od smlouvy. Odstoupení doporučujeme formulovat následujícím způsobem: Oznámení od odstoupení od smlouvy Já, ___________ (uveďte Vaše jméno a příjmení, adresa) využívám svého práva dle §1824 zákona č. 89/2012 Sb., a odstupuji tímto jednostranně od smlouvy č. ___________ (uveďte číslo faktury). Zboží jsem objednal(-a) dne ___________ a obdržel(-a) dne ___________. Částku za plnění obsažená na toto smlouvy požaduji vrátit formou bankovního převodu na účet číslo ___________ (uveďte číslo Vašeho bankovního účtu). V ___________ dne ___________ podpis ___________ Kupující může odstoupit i jiným prokazatelným způsobem, kterým bude jednoznačně projevena jeho vůle odstoupit od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě od převzetí zboží. Odstoupením od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží by nemělo nahrazovat případnou reklamaci. Projev vůle kupujícího odstoupit od smlouvy musí být spolu se zbožím prokazatelně doručeno nejpozději v poslední den 14-ti denní lhůty od převzetí zboží, nepostačí tak pouhé podání k přepravě poslední den lhůty. Toto ustanovení zákona nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí plnění musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není možné, např. v mezidobí byla část zboží nebo obalu zničena nebo spotřebována, musí kupující poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, např. je nevratně poškozen jeho obal nebo nese známky používání, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je vždy povinen vzniklou škodu prokázat. Kupující je povinen uhradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží, např. neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod. Prodávající je v případě odstoupení od smlouvy kupujícím povinen jemu vrátit uhrazenou kupní cenu nebo její část v případě, že zboží bylo vráceno nekompletní poškozené či jinak znehodnocené. Při vrácení zboží bude kupujícímu vrácena cena zboží a cena dopravy, kterou si kupující vybral při zakoupení zboží. Do kupní ceny, která bude kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Kupujícímu bude vrácena kupní cena nejpozději do 14-ti dnů od doručení vráceného zboží. Zboží určené ke vrácení se zasílá na adresu Ing. Roman Jandl – ADDERO comp, Zahrádky 274, Lutín, PSČ: 783 49. Zboží je nutné vrátit s originálem daňového dokladu (faktury). Při vrácení jen některých položek na faktuře kupující zašle kopii dokladu. V případě zaslání zboží je nutné kvalitně zabalit a pokud možno zaslat doporučeně s pojištěním. Za případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy prodávající nezodpovídá. Zboží není možné vrátit na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty. Právo na odstoupení od smlouvy kupující nemá v případech dle ustanovení §1837 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku v platném znění u smluv, zejména: - na dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy; - na dodávku zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal nebo jež byly aktivovány na přání kupujícího; - na dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu; - na poskytování služeb, jestliže byly splněny s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy; - na dodávku zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy. Doporučený postup ------------------------------ Přiložte kopii daňového dokladu + tento formulář + kompletní balení zboží včetně všech dodaných součástí (záruční list, manuály, CD, dárky). Veškeré zboží zašlete v originálním obalu zabalené do další vrstvy (papír, folie, krabice) tak, aby při přepravě nedošlo k poškození či znehodnocení zboží nebo originálního balení (zejména aby nedošlo k jeho popsání a polepení přepravcem!). Dle obchodních podmínek prodávajícího je spotřebitel povinen spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek, je-li se zbožím poskytnut. V případě, že je zboží poškozeno, opotřebeno nebo dodáno nekompletní, prodávající je oprávněn uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Způsob dodání zboží prodávajícímu je na volbě spotřebitele, spotřebitel nese veškeré náklady spojené s vrácením zboží. Zásilky doručené na dobírku nepřebíráme. Adresa pro zasílání či osobní doručení zboží je uvedena výše.
Reklamace
Záruční podmínky --------------------------- Na veškeré zboží, které je nabízeno na portálu www.aukro.cz uživatelem rja73 je poskytována záruční lhůta minimálně 24 měsíců, není-li v nabídce výslovně uvedeno jinak. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Reklamace ---------------- Práva kupujícího z vadného plnění se řídí §2099 a následujícími ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., zejména §2106, §2107, §2113, §2161, §2169 a další. Při uplatnění reklamace dodržuje kupující následující postup: 1. Po zjištění vady vždy nejprve kontaktuje e-mailem nebo telefonicky prodávajícího, kterému sdělí číslo nákupního dokladu nebo výrobní číslo zboží a popis problému. Za tímto účelem je možné kontaktovat prodávajícího e-mailem na adrese addero@seznam.cz nebo na telefonním čísle +420 776 333 253. 2. Po předání všech podrobností o zboží a závadě prodávající sdělí kupujícímu veškeré informace nutné k uplatnění reklamace. 3. Po obdržení zboží bude kupujícímu vystaveno potvrzení o přijetí zboží do reklamačního řízení. U počítačových sestav jsou reklamace vyřizovány přednostně, v naprosté většině do 7-mi pracovních dnů, nejdéle však do 30-ti dnů. 4. Po vyřízení reklamace je zboží zasláno zpět kupujícímu na původní fakturační adresu, pokud se tato liší od aktuální, je povinností kupujícího toto sdělit nejpozději se zasláním zboží na reklamaci.
Ostatní informace
Ochrana osobních údajů ------------------------------------ Osobní údaje, zejména jméno, příjmení a adresa kupujících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky., především se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Veškeré údaje získané od kupujících jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu, tj. za účelem úspěšného plnění smlouvy a nejsou poskytovány třetím osobám vyjma dopravce za účelem bezproblémového doručení zboží. Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena třetími osobami. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy za účelem případné nabídky zboží a služeb a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. EET ------ Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.