ruzovka_cz
Kontakt
Růžovka a.s. Růžová 1522/16 110 00 Praha - Nové město Otevírací doba našeho obchodu Pondělí 10:00 - 18:00 Úterý 10:00 - 18:00 Středa 10:00 - 18:00 Čtvrtek 10:00 - 18:00 Pátek 10:00 - 18:00 Sobota zavřeno Neděle zavřeno e-shop NONSTOP Tel.: +420 777 555 222 Tel.: +420 774 555 222
Údaje o prodejci
Růžovka a.s. Růžová 1522/16 Praha 1, 110 00 IČ: 09253904 DIČ: CZ09253904 Společnost zapsaná v obchodním rejstříku: vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 25399 Bankovní účty: 4777555222/2010 Fio banka a.s.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Odstoupení od smlouvy Formulář je ke stažení zde: https://ruzovka.cz/pdf/odstoupeni.pdf 1.1 V souladu s ustanovením § 1829 obč. zák. má kupující právo ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy. 1.2 Formulář vhodný pro odstoupení od smlouvy je umístěn na internetových stránkách prodávajícího. Kupující může k odstoupení od smlouvy užít i jiný způsob, užití uvedeného formuláře je však důrazně doporučena. 1.3 Odstoupí-li kupující od smlouvy, odešle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. 1.4 Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání prodávajícím nabízený). 1.5 Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. 1.6 Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese v plné výši kupující. 1.7 Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. 1.8 Kupující nemůže odstoupit od smluv uvedených v § 1837 zák. 89/2012 Sb. 1.9 Prodávající je oprávněn, do doby převzetí zboží kupujícím, odstoupit od kupní smlouvy v případě okolností znemožňujících mu dodání objednaného zboží kupujícímu.
Reklamace
Reklamační řád Kompletní znění reklamačního řádu je zde: https://ruzovka.cz/cs/content/5-reklamace I. Všeobecná ustanovení Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek prodávajícího Růžovka a.s. se sídlem Růžová 1522/16, Praha 1, 110 00, IČ: 09253904, DIČ: CZ09253904 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 72177 (dále jen prodávající), a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami (dále jen „OP“) ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi v OP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován v OP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy. V případě uplatnění servisu v rámci zakoupené či smluvené služby se tento servisní zásah řídí výhradně podmínkami dané služby. II. Záruka za jakost Jako doklad o záruce vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží dodací list a doklad o zakoupení (faktura či paragon) se zákonem uvedenými údaji, které jsou zapotřebí pro uplatnění záruky. Pokud je to s ohledem na poskytovanou záruku potřebné, prodávající v dodacím listě srozumitelným způsobem vysvětlí obsah poskytované záruky, uvede její rozsah, podmínky, dobu platnosti a způsob, jakým je možno uplatnit nároky z ní plynoucí. 1. Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeném na dokladu o zakoupení či na dodacím listě. Lhůta u nového (včetně rozbaleného) zboží 24 měsíců; Lhůta u zboží použitého 12 měsíců (použitým zbožím se rozumí takto označené zboží, které je použité či servisované bez vady, přičemž kompletnost balení nebrání plnému užívání výrobku). U spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit právo z vady do dvaceti čtyř (24) měsíců, není-li však na zboží uvedené datum spotřeby, v takovém případě se lhůta zkracuje pouze do data vyznačeného na obalu zboží. Pro kupujícího podnikatele může být lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění upravena odlišně, takto upravená lhůta má přednost. Lhůta končí dnem, který se číselným označením shoduje se dnem, kdy započala a o příslušný počet měsíců později. Délka lhůty v měsících je uvedena u každého zboží v obchodě prodávajícího a je dostatečně vyznačena na dokladu o zakoupení či dodacím listě. V případě vyřízení reklamace formou výměny zboží neběží nová lhůta, rozhodující je lhůta začínající běžet dnem převzetí zboží kupujícím. 2. Jakost při převzetí Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, • věc má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. • věc se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá. • věc je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti. • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí kupujícím, pokud prodejce neprokáže opak. 3. Smluvní záruka za jakost Prodávající může nad rámec zákonné lhůty poskytovat bezplatný servis ve vyznačené lhůtě, tato služba se řídí výhradně tímto Reklamačním řádem a zejména pak bezplatným servisem, viz článek VII. Na zboží použité poskytuje prodávající záruku v rozsahu 1 den až 12 měsíců. Lhůta je u zboží vždy vyznačena. Tímto ujednáním není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění, přičemž se za takové vady nepovažuje opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Použité (taktéž bazarové) zboží, pocházející téměř výhradně z výprodejů, likvidací firem nebo z výkupů od koncových uživatelů. Stav zboží se může lišit, zboží může být používané, bez ovladačů a původních obalů, ale i nepoužité, zabalené a zapečetěné v originálním obalu od výrobce. Pokud je u zboží 0% sazba DPH (shoduje se cena bez DPH s cenou s DPH), prodávající prodává zboží ve Zvláštním režimu podle §90 Zákona o dani z přidané hodnoty. Kupující plátce DPH nemá u tohoto zboží možnost odpočtu DPH. III. Záruční podmínky 1. Kontrola zboží při převzetí Kupující při osobním převzetí od prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů. Kupující při převzetí od přepravce řádně a pečlivě zkontroluje stav zásilky (zejména počet balíků a neporušenost či poškození obalu). Kupující dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží, zejména že balení obsahuje vše, co obsahovat má podle dodacího listu. Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout, nebo vždy je možné nahlásit na e-mail eshop@ruzovka.cz, nebo přes kontaktní formulář zde. Dále prodávající v případě převzetí od přepravce doporučuje přiložit fotodokumentaci poškození a obalu. Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou. 2. Uplatnění reklamace Prodávající doporučuje pro rychlejší vyřízení reklamace uplatnit reklamaci u autorizovaného servisu, je-li u daného typu zboží pro kupujícího dostupný. Kupující může reklamaci uplatnit prodejně prodávajícího nebo je možné reklamaci zboží odeslat na adresu prodávajícího: Růžovka a.s. – reklamace Růžová 1522/16 110 00 Praha 1 Zásilka musí obsahovat: reklamované zboží Prodávající doporučuje dodat reklamované zboží včetně kompletního příslušenství. Dále prodávající doporučuje přiložit kopii dokladu o zakoupení či jiným vhodným způsobem doložit záruku zboží, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží. Taktéž prodávající doporučuje zvolit si požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, dobropis). Prodávající případně autorizovaný servis vydá písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem na výslovnou žádost kupujícího bezprostředně po přijetí reklamace nebo v případě osobního uplatnění je předáno ihned. Kupující si je vědom, že nedodá-li reklamované zboží včetně veškerého obdrženého příslušenství, pak v případě odstoupení kupujícího od smlouvy bude kupujícímu vrácena kupní cena ponížena o cenu nedodaného příslušenství. ..... Kompletní znění reklamačního řádu je zde: https://ruzovka.cz/cs/content/5-reklamace