Kontakt
Scorpion-Elektro.com Centrální sklad a prodejna Kolín Václavská 8, Kolín 3 Kontakty Telefon: +420 722 942 940 podpora@scorpion-elektro.com
Údaje o prodejci
Společnost Scorpion Elektro s.r.o., která byla založena již v roce 1998, pro Vás za velmi výhodných podmínek dováží ze zahraničí nové, vrácené či vyřazené výrobky z obchodů v několika kategoriích. Toto rozdělení je z důvodů např. mírně opotřebených obalů, vrácené zboží ve 14 denní lhůtě od prodeje, výprodeje skladů nebo se jedná o starší modely, ale i repasovaný typ elektroniky značené jako OUTLET ELEKTRO. Upozorňujeme, že jde o plně funkční zboží, na které Vám poskytujeme záruku 24 měsíců s možností prodloužení záruky na 36 měsíců. Prodáváme po celé EU s vynikajícími ohlasy od zákazníků! Jsme ryze česká firma s dlouholetou tradicí se sklady v Kolíně proto je možné vše reklamovat u nás jako prodejce v ČR na rozdíl od jiných prodejců, kteří zde nabízejí sice nízké ceny, ale reklamovat je možné pouze v sídlech firem jako jsou Polsko, Slovensko či Maďarsko! Naši dodavatelé jsou jak z České republiky tak i z celé EU. Jsou to většinou velcí internetový prodejci, telefonní operátoři, velkoobchodní prodejci atd. Nakupujeme velké množství produktů jako balíky, abychom dostali nejnižší možné ceny, které potom nabízíme našim zákazníkům. Jsou to většinou výprodeje ze starších skladových zásob, akčních nabídek nebo vrácené produkty do 14-dní. Neznáme přesnou historii každého jednotlivého kusu, tak naši technici každé balení a model kontrolují, abychom byli schopní zaručit jak nejnižší cenu, tak nejlepší kvalitu produktů spojenou s našimi skvělým technickým poradenstvím. Podle toho rozdělujeme zboží do tří kategorií A,B,C, ale na vše je zajištěna záruka 24-36 měsíců! Kategorie výrobků A - zboží v originálním balení, výprodej skladových zásob, záruka 24-36 měsíců B - nové zboží za zvýhodněnou cenu, výprodej skladových zásob, mohou mít nepatrné oděrky způsobené při dopravě, záruka 24-36 měsíců C - nové zboží za extra zvýhodněnou cenu, výprodej skladových zásob, výraznější optické vady způsobené při dopravě (detaily na fotkách), záruka 24-36 měsíců Kvalita produktů a spokojenost našich zákazníků jsou pro nás na prvním místě! Tomu odpovídají recenze zákazníků z Čech, ze Slovenska, z Německa a dalších států EU. Můžeme Vás ujistit, že nic neriskujete, protože dopravu máte zdarma, druhá den produkt máte doma, během 14-dní můžete produkt vyzkoušet a v případě nespokojenosti zase zdarma vrátit. Nákup u nás je úplně bez rizik! Ke každé objednávce nad 2000 Kč dárek! Doprava do 24-36 hodin (v pracovní dny) Profesionální technická podpora s možností předvedení a seznámení s funkcemi produktu přímo v centrálním skladu v Kolíně!! !!! Všechny nabízené produkty jsou podrobně testovány našimi techniky !!! !!! Veškeré nabízené zboží vedeme kompletně skladem a je expedováno běžně do 24 hodin od přijetí platby !!! !!! Vzhledem k tomu, že všechny nabízené produkty byly již vyřazeny ze skladů či v minulosti vybaleny z originálních obalů a vystavením nabízené k prodeji zajišťujeme vlastní záruční servis standardně na 24 měsíců v našem servisním středisku s možností prodloužení záruční doby na 36 měsíců. Délku si určíte až při sepisování objednávky kde k tomu budete vyzváni !!!
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy 5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. 5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit a jedná-li se o smlouvu uzavřenou distančním způsobem (na dálku), má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti 14 dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího. 5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. 5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. 5.6. Prodávající má nárok na úhradu nezbytných nákladů s uvedením vráceného zboží do původního stavu. Jedná se především o nezbytné náklady za otestování funkčnosti, očištění, zkompletování, správné zabalení apod. S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně. 5.7. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. 5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
Reklamace
REKLAMAČNÍ ŘÁD 1. Úvodní ustanovení 1.1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z. č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“). 1.2. Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. 1.3. Prodávající je obchodní společnost Scorpion Elektro s.r.o., se sídlem Kamhajek 23 - Křečhoř, 280 02 Kolín, IČ: 66763134 ,C 152954 vedená u Městského soudu v Praze. Scorpion Elektro s.r.o. je společnost která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to společnost, která přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby. 1.4. Zákazníkem našeho internetového obchodu je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. 2. Vady zboží 2.1. Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal: 2.1.1. má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné 2.1.2. se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá 2.1.3. věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy 2.1.4. je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti 2.1.5. věc vyhovuje požadavkům právních předpisů. 3. Práva z vady zboží 3.1. Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. 3.2. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. 3.3. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit. 3.4. Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. 3.5. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. 4. Lhůty 4.1. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. 4.2. Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba činí 24 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba. 5. Ostatní 5.1. Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci. 5.2. Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. 5.3. Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné. 6. Vyřízení reklamace 6.1. V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list. 6.2. Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího. 6.3. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 6.4. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím. 6.5. Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly. 6.6. Servisní středisko po řádném vyřízení Reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží. 6.7. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží. 6.8. Při jakékoli návštěvě servisního technika u kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz. 6.9. V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti v některé z provozoven. 6.10. Pokud si zákazník nevyzvedne vyřízenou reklamaci do 30 dnů od obdržení oznámení o ukončení opravy, může mu být účtováno skladné ve výši 30 Kč za každý započatý den od ukončení reklamace po její převzetí zákazníkem. O ukončení opravy bude zákazník vždy informován oznámením zaslaným některým z komunikačních prostředků. Pokud si zákazník zboží nevyzvedne do doby, kdy výše skladného převýší cenu reklamovaného zboží, bude toto zboží použito na úhradu skladného.