shumee
Kontakt
Máte nějaké dotazy? Zavolejte nám nebo napište! e-mail: aukro@shumee.cz
Údaje o prodejci
Shumee vzniklo pro vás a pro váš domov. Máme pro vás širokou nabídku výrobků z kategorie DŮM & ZAHRADA. Nad vaší objednávkou bdí celý tým Shumee - nákupní platformy, která se postará o realizaci vašich nákupů. A co více – bez ohledu na to, co si koupíte, DOPRAVNÉ budete mít ZDARMA. A případné vrácení do 14 dnů bude zdarma také!
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Snažíme se, aby vámi objednané zboží splňovalo vaše očekávání. Jestliže tomu ale však není, můžete zakoupené zboží vrátit do 14 od obdržení zásilky. Zakoupené zboží nesmí být poškozené, nesmí jevit známky užívání a musí být vráceno v originálním balení. Budete-li zboží odesílat vlastní cestou, prosíme o přiložení formuláře pro vrácení zboží. Nabízíme vám možnost pro vrácení zboží využít naší kurýrní službu, a to zcela ZDARMA! Podmínky níže. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY 1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zásilky. Lhůta je zachována, je-li odstoupení od smlouvy doručeno nejpozději poslední den lhůty, a to prostřednictvím emailu na adresu aukro@shumee.cz 2. Kupující v emailu zašle vyplněné, podepsané a naskenované prohlášení o odstoupení od smlouvy. Vzor formuláře najdete v emailu v potvrzením objednávky. 3. Kupující může využít kurýrní služby na náklady Shumee. V případě, že chce využít této možnosti, prosíme ve zprávě o podání nezbytných informací, zejména: a) jména a příjmení odesílatele b) adresy, z které má být adresa vyzvednuta c) jméno, příjmení a telefonní číslo kontaktní osoby, která zásilku kurýrovi předá d) preferované orientační datum vyzvednutí zásilky Mějte, prosím, na paměti, že na vyzvednutí zásilky kurýrní službou objednanou prostřednictvím Shumee má kurýr až 48 hodin. Veškeré informace a potvrzení týkající se procesu vrácení vám zašleme mailem. Jakmile vám zašleme datum předpokládaného vyzvednutí, prosíme o zabalení zásilky a čekání na kurýra. 4. V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Korespondenční adresa a adresa pro vrácení zboží: Shumee S.A. Piotrkowska 122/6 90-006 Łódź Polsko
Reklamace
JAK REKLAMOVAT? Snažíme se, aby naše výrobky splňovaly vaše očekávání. Pokud by tomu ale bylo trochu jinak, vždy můžete zboží reklamovat. Chcete-li výrobek reklamovat, můžete využít náš reklamační formulář, který vám byl doručen společně s potvrzením objednávky. Prosíme o zaslání vyplněného, podepsaného a naskenovaného formuláře na adresu aukro@shumee.cz a v přiložte fotografie vad výrobku. Prosíme také o infrormaci, jaký způsob řešení reklamace preferujete (vrácení peněz / výměna zboží na nový kus / oprava). Obdrželi jste poškozený výrobek? Kontaktuje nás na mailové adrese aukro@shumee.cz
Ostatní informace
(prostor pro Všeobecné obchodní podmínky)