simonka75
Kontakt
Firma: Simona Michalczyková Web: www.bylinkovekralovstvi.cz E-mail: simonamich@atlas.cz Adresa: Petruškova 16, Ostrava 3, 70030. IČO:74715844 DIČ:CZ7560135198 Bankovní spojení: 191141411/0600
Údaje o prodejci
Vážení kupující. Již téměř 9 let se zabývám prodejem čajů, koření, bylinek a různých výrobků z nich. Převážná většina sortimentu pochází od renomovaných Českých výrobců a kvalita výrobků je již zákazníky dostatečně prověřena. V mé nabídce najdete také ekologickou bytovou kosmetiku a různé doplňky značky DEDRA. Společnost DEDRA je česká firma, která má na trhu již 15-tiletou tradici a nyní v roce 2017 potřetí po sobě získala ocenění nezávislé organizace SUPERBRANDS . Produkty této společnosti, které zde nabízím, jsou exkluzivní řadou, která se vyznačuje vysokou koncentrací účinných látek a zároveň šetrností k životnímu prostředí. Žádný z produktů neobsahuje chlór, formaldehydy, fosfáty ani perboráty a všechny výrobky jsou vhodné i do domácností s domácími čističkami odpadních vod. Pokud máte jakýkoliv dotaz či přání, případně potřebujete něco ze sortimentu, který prodávám a nenašli jste to v mé nabídce, neváhejte mne kontaktovat (simonamich@atlas.cz). Přeji příjemný nákup a doufám, že budete s nákupem spokojeni. Simona Michalczyková
Reklamace
Obchodní podmínky 1) Způsob platby Zákazník může využít několik způsobů hrazení zakoupeného zboží uvedených v nabídce. Zvolený způsob úhrady zboží je v kompetenci kupujícího: - platba na dobírku: za zboží zaplatíte při převzetí od přepravce (na dobírku zasílám kurýrní službou PPL) - platba převodem: konečnou částku zašlete na můj bankovní účet - platba přes PayU: jednouché, rychlé a bezpečné platby. Můžete využít on-line bankovní tlačítka či platební kartu, prodejci se připíše platba během několika minut. 2) Způsob dodání zboží Zákazník může využít několik způsobů dodání zakoupeného zboží uvedených v nabídce. Zvolený způsob dodání zboží je v kompetenci kupujícího: - osobní odběr: je možný provést po předchozí domluvě přímo v sídle firmy - viz. kontakty níže - platba předem: po připsání částky na účet je zboží odesláno - zaslání na dobírku: zboží odešleme, zákazník uhradí zboží až při převzetí od přepravce (kurýrní služba PPL) 3) Poučení o právu na odstoupení od smlouvy - spotřebitel má právo v souladu § 53 odst. 7 zák.č. 40/1964 Sb. obč. zákoník, odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení o smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci. - zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny do 30 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy kupujícím. 4) Reklamační podmínky - jde-li o vadu, kterou lze odstarnit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy ostoupit. - jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí. -jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit. - reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli. - pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám). 5) Náklady na dodání zboží - náklady na přepravu hradí kupující (pokud není uvedeno jinak), ceny za dopravu jsou uvedeny u každé aukce. - v případě zakoupení více předmětů platíte vždy jednotné poštovné: Balík Do ruky u České pošty je 83,-Kč a Kurýrní služba PPL je za 95,-Kč......toto poštovné je stejné, i když Váš balíček važí třeba jen 20 dkg nebo třeba 20 kg. Pokud by jste si přáli u České pošty balíček poslat KŘEHCE, příplatek činí 25,-Kč. - některé malé předměty (koření, krémíky, silice atd.) je možné poslat i jako doporučenou zásilku v bublinkové obálce za 45,-Kč, ale pozor, doporučená zásilka je omezena tloušťkou maximálně 5cm, proto takto lze poslat pouze omezené množství malých předmětů, většinou 1-4 kusy, ale může to být i méně. - osobní odběr - zdarma - zaslání na dobírku - poštovné je vždy 115,-Kč 6) Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH