skauto2
Kontakt
e-mail: aukro@skauto.pl Tel: +420 777 242 630
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Do 14 (čtrnácti) dnů od obdržení zakoupeného předmětu nebo - v případě služeb - uzavření smlouvy, Kupující (spotřebitel) může odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení jakéhokoli důvodu. V takovém případě, Prodávající vrátí celou částku uhrazenou Kupujícím. Pro odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na Aukro je nutné předložit Prodávajícímu příslušné prohlášení o záměru a to písemně na e-mailovou adresu: aukro@skauto.pl. V případě odstoupení od kupní smlouvy náklady spojené s vrácením zboží nese Kupující. Adresa pro vrácení zboží: Polsko 42-360 Jastrzab ul. Lesna 9 PHU autoparts.
Reklamace
Kupující může Prodávajícímu podávat reklamace, tykající se uzavřené kupní smlouvy na adresu: ap@skauto.pl nebo písemně na poštovní adresu Prodávajícího. Správně podaná reklamace by měla obsahovat alespoň tyto údaje: 1. jméno, příjmení, poštovní adresa, e-mailová adresa Kupujícího, 2. datum uzavření kupní smlouvy, na kterou se vztahuje reklamace, 3. předmět reklamace s uvedením požadavků Kupujícího, 4. veškeré okolnosti, které tuto reklamaci odůvodňuji. V případě, že uvedené v reklamaci údaje jsou nekompletní, před posouzením reklamace Prodávající požádá Kupujícího o jejich doplnění v uvedeném rozsahu. Prodávající posoudí reklamaci v termínu do 14 (čtrnácti) dnů ode dne její obdržení ve správné podobě. Odpověď na reklamaci bude zaslána na e-mailovou nebo poštovní adresu uvedenou Kupujícím.
Ostatní informace
Kupující (spotřebitel) má možnost využít mimosoudní řešení spotřebitelských sporů a domáhat se svých práv u Rozhodčího soudu při Regionální hospodářské komoře v Katovicích. Informace o přístupnosti výše uvedeného způsobu a procedur, tykajících se řešení spotřebitelských sporů, najdete na následující webové adrese: www.uokik.gov.pl v záložce: Rozstrzyganie sporów konsumenckich (Řešení spotřebitelských sporů).