slaninavic
Kontakt
vslanina@seznam.cz
Údaje o prodejci
Ing. Vladimír Slanina Kloboukova 30, 14800 Praha 11 IČ: 76608433 zapsán u ÚMČ Praha 11 dne 1.3.2010
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Počet dní, do kdy je možné zboží vrátit: 14 dní Forma vrácení: Přednostně zásilkovnou (stejná jako byla zasílací). Podací kód na vrácení zboží bude zaslán na základě písemného odstoupení. Vrácená cena zboží bude ponížena o 65Kč (náklady na zaslání zpět nese spotřebitel) Jiný způsob pouze po předchozí emailové dohodě. Obecně: Spotřebitel má možnost od kupní smlouvy odstoupit v zákonné 14 ti denní lhůtě dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.), tzn., vzniká právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 ti kalendářních dnů od data převzetí zboží. Jestliže tedy došlo z Vaší strany k nevhodnému výběru a přejete si zboží vrátit, obratem nás o této skutečnosti informujte emailem. Následně s Vámi budou domluveny podmínky vrácení. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám zaslal zakoupené zboží. Vrácené zboží nemůže mít známky poškození kupujícím. V opačném případě je nutné myslet na náklady, které budou námi vynaloženy k uvedení zboží do původního stavu. Pokud je to možné zašlete zboží v původním obalu. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Zboží zašlete nejlépe obratem po jeho obdržení. Nové nákupy o vrácené zboží nelze ponižovat! O přijetí zásilky zpět na naší adresu zákazníky automaticky neinformuji. Přijaté zásilky se snažím vyřídit do 14 ti dnů (podmínkou je doručení vráceného zboží). O vyřízení zásilky Vás budu informovat elektronicky (na email uvedený na Aukru). Nepřijímám žádné zásilky, které nám byly zaslány na dobírku. Vrácená částka bude poukázána výhradně na bankovní účet (nebude-li dohodnuto jinak tak na ten, ze kterého byla původní platba poukázána).
Reklamace
Kupující uzavřením smlouvy bere na vědomí, že na nabízené použité či repasované zboží poskytuji záruku 12 měsíců. Lhůta na vyřešení reklamace je 30 dní. Nebude-li vada opravitelná bude poskytnuto stejné či odpovídající zboží. Nebude-li toto možné bude vrácena kupní částka.
Ostatní informace
Účtenku / fakturu zasílám na požádání v elektronické podobě. V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.