Kontakt
FIRMA A JEJÍ SÍDLO: (nejedná se o korespondenční adresu a ani o adresu pro osobní odběry) Kilkeny Furniture, s.r.o. Střížkovská 630/112 Střížkov (Praha 8), 180 00 Praha IČO: 11917288 DIČ: CZ11917288 jsme plátci DPH PROVOZOVNA, ADRESA PRO DORUČENÍ, OSOBNÍ ODBĚRY Kilkeny Furniture, s.r.o. U Nisy 114 Chrastava 463 31 PROVOZNÍ DOBA OSOBNÍCH ODBĚRŮ: Po-Pá: 8:00-11:00, 12:00-14:30 KONTAKT: MOBILNÍ TELEFON: • +420 602 603 508 DOSTUPNOST INFOLINKY: PO - PÁ ( 8:00-11:30, 12:00-14:15 ) - pouze v pracovní dny. - Infolinka neslouží k řešení reklamací, pro vyřešení komplikace s objednávkou nás kontaktujte na naší emailovou adresu. E-MAIL: svetbydleni@centrum.cz • Na všechny Vaše e-mailové zprávy a dotazy se snažíme vždy odpovídat v pracovní dny (po-pá) do 24 hodin. • Na dotazy uvedené v poznámce u zakoupeného zboží nereagujeme, poznámky neslouží ke komunikaci mezi prodejcem a kupujícím. INFORMACE PRO PLATBU: Bankovní spojení: č.ú.: • 1602603508/5500 - ČÍSLO ÚČTU platné od 01/11/2021. • CZ7355000000001602603508, Swift RZBCCZPP • jako VS použijte prosím vždy číslo nabídky. JEDNÁ SE O DESETIMÍSTNÉ ČÍSLO. • platby bez variabilního symbolu nelze spárovat a budou vráceny zpět. • před odesláním platby je VŽDY nutné VYPLŇOVAT FORMULÁŘ PŘEPRAVY. • V případě, nevyplněného formuláře pro přepravu by nemusela být Vaše zásilka doručena na Vámi požadovanou adresu. • Veškeré položky starší 3 týdnů automaticky stornujeme, pokud nám za stornovanou položku přijde platba, bude automaticky vrácena zpět! • Pokud máte v objednávce více položek a jedna přesáhne staří 3 týdnů, můžou být stornovány všechny vyhrané položky, i ty, které nepřesáhly tuto lhůtu. INFORMACE K DODÁNÍ: • Standardní doba dodání je 4-6 pracovních dní - sobota, neděle a státní svátky nejsou pracovní den, tato doba se počítá ode dne přijetí platby nebo potvrzení doběrečné objednávky z naší strany.
Údaje o prodejci
Naše společnost realizuje prodej zboží prostřednictvím internetové sítě, ZBOŽÍ JE II. JAKOSTI. U nás naleznete převážně vybavení do Vaši domácností, nábytek, dekorace aj. Zboží, které nabízíme je NOVÉ, ale i POUŽITÉ, ROZBALENÉ, NEFUNKČNÍ, NA NÁHRADNÍ DÍLY. Jedná se o zboží II. JAKOSTI, NOVÉ, POUŽITÉ či jakkoliv poškozené. Neručíme za to, že je zboží baleno v originální krabici/obalu. Krabice/obaly mohou být značně polepeny lepící páskou. Je nutno zohlednit, že rovněž i do zboží II. jakosti spadá možnost nekompletního montážního materiálu. Vysvětlivky viz. níže označeno * Je tedy třeba zohlednit, že zboží může mít vady, které se snažíme uvést v našich aukcích. I tak zboží může jevit lehké poškození jako jsou např. drobné oděrky, šmouhy, kazy materiálu apod. i přesto, že není uvedeno v aukci. Zboží, které je v demontu nebylo námi sestaveno a tak je možné, že může mít zjevné vady prokazatelné až při sestavení zboží. V případě, že tato nepříjemnost nastane vždy ji s Vámi rádi vyřešíme k Vašemu prospěchu. Prodejce se NEzavazuje dodáním návodu vždy v CZ jazyce. Je nutno tuto informaci zohlednit při dražbě. V případě Vašich dotazů nás kontaktujte elektronickou poštou na email: svetbydleni@centrum.cz Na všechny e-maily se budeme snažit průběžně odpovídat nejpozději však do 24 hodin (v pracovní dny) Nebo na telefonním čísle +420 602 603 508 a to pondělí až pátek 9:00-11:30 - 12:00-14:15 Provozovna: Kilkeny Furniture, s.r.o.; U Nisy 114; 463 31; Chrastava (OSOBNÍ ODBĚRY JSOU NA TÉTO ADRESE). Bývalý areál TOTEX či ELITEX. Nyní je v budově i firma LIP. Vážený zákazníci, zásilky nelze společně slučovat s jinými prodejci (svet_modni aj.). Zasíláme pouze zásilky vydraženy u nás u prodejce svet_bydleni. Děkujeme za Vaše pochopení. • Vážený zákazníci, případná možnost ÚPRAVY CENY ZA PŘEPRAVU je možná po předchozí domluvě. Odvíjí se vždy od objemu nákupu. Rádi Vám vyjdeme v tomto směru vstříc. Kontaktujte nás prosím telefonicky a nebo e-mailem a my s Vámi rádi tuto záležitost vyřešíme. Nutno zohlednit, že v případě úpravy dopravy bude nutno uhradit formou přes bankovní účet. • Mezi naše využívané dopravce patří Česká pošta a kurýrní společnosti v zastoupení: Toptrans a GLS. • Prodejce si vyhrazuje právo určit, popř. změnit způsob přepravy, a to s ohledem na objem, hmotnost dodávky a bezpečnost dopravy. V případě chybného vygenerování dopravy na Vašem uživatelném účtu má prodejce právo k úpravě ceny dopravy v objednávce dle ceníku uvedeného u aukce. Případná změna způsobu dopravy z rozhodnutí prodávajícího nebude mít žádný vliv na sjednanou výši úhrady za poštovné (přepravné) a balné.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY VE 14 DENNÍ LHŮTĚ Počet dní, do kdy je možné zboží vrátit: 14 dní ( od převzetí zásilky ) Adresa pro vrácení zboží: Kilkeny Furniture, s.r.o. U Nisy 114 Chrastava 463 31 Česká republika 1) Uživatelé mají možnost od kupní smlouvy odstoupit v zákonné 14 ti denní lhůtě dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.), tzn., vzniká právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 ti kalendářních dnů od data převzetí zboží. 2) Jestliže tedy došlo z Vaší strany k nevhodnému výběru a přejete si zboží vrátit, obratem nás o této skutečnosti informujte emailem svetbydleni@centrum.cz Následně s Vámi budou domluveny podmínky vrácení včetně zaslaného formuláře pro urychlení procesu. 3) V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. 4) Vrácené zboží nemůže mít známky užívání nebo poškození kupujícím. V opačném případě je nutné myslet na náklady, které budou námi vynaloženy k uvedení zboží do původního stavu. Pokud je to možné zašlete zboží v původním obalu. 5) Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 6) O přijetí zásilky zpět na naší adresu zákazníky automaticky neinformujeme, pokud je to možné, uložte si podací číslo zásilky a pohyb zásilky sledujte na stránkách dopravce. Přijaté zásilky se snažíme vyřídit do 14 ti dnů. Nejpozději však do 30 ti dnů od převzetí zásilky na naší adrese. O vyřízení zásilky Vás budeme informovat elektronicky (na email uvedený na aukru). Nepřijímáme žádné zásilky, které nám byly zaslány na dobírku nebo s uložením na poštu (NP). Poštovní poukázkou peníze nevracíme. Peníze vracíme pouze na bankovní účet. 7) Ze zákona jsme povinni peníze vyplatit do 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení od smlouvy, vždy však ne dříve než po doručení zboží zpět k nám.
Reklamace
REKLAMACE Adresa pro reklamaci zboží: Kilkeny Furniture, s.r.o. U Nisy 114 Chrastava 463 31 Česká republika 1) Vzhledem k tomu, že se jedná o internetový prodej, kdy zákazník nemá možnost si prohlédnout zboží před zakoupením, přijímáme reklamace týkající se viditelných vad, o kterých nebyl zákazník před koupí zboží informován, či které nebyly v nabídce uvedeny (tzn. těch, které jsou viditelné na novém výrobku ve chvíli, kdy jej zákazník obdrží). 2) Jestliže jste si po obdržení zásilky všimli nějaké vady, obratem nás o tom informujte. 3) Následně Vám bude zaslán reklamační formulář a informace potřebné k reklamaci. 4) V případě, že Vám Vaši reklamaci uznáme, budou Vám vráceny i náklady na poštovné. Přepravní svoz s vyzvednutím u zákazníka doma pro reklamované zboží nezajišťujeme, ale poskytujeme odpovědní štítek přes Českou poštu pro bezplatné vrácení zboží na Naše náklady. Nepřijímáme žádné zásilky, které nám byly zaslány na dobírku nebo s uložením na poštu (NP). Než-li nám zboží zašlete zpět na své náklady kontaktujte nás prosím a domluvíme společně dopravu reklamované zásilky. 5) O přijetí zásilky zpět na naší adresu zákazníky automaticky neinformujeme, pokud je to možné, uložte si podací číslo zásilky a pohyb zásilky sledujte na stránkách dopravce. Reklamace se snažíme vyřídit v co nejkratším možném termínu. 6) O vyřízení reklamace Vás budeme informovat elektronicky. Nejpozději však do 30 - ti dnů od převzetí zásilky. 7) Peníze vracíme zpravidla do 30 pracovních dnů. 8) Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Ostatní informace
PODMÍNKY PRODEJE Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. VŠECHNY ZÁSILKY ODESÍLÁME VÝHRADNĚ GLS a TOPTRANSEM (ODESLÁNÍ ČESKOU POŠTOU JE MOMENTÁLNĚ POZASTAVENO - u více kusů menšího zboží je v ceníku přepravy uvedena česká pošta, je to z důvodu, že nelze zvolit jinou položku v šablonách přepravy definované aukrem). *ZASLÁNÍ NA SLOVENSKO JE MOŽNÉ DLE CENÍKU PŘEPRAVY.* Zasíláme přes přepravní společnost GLS a Toptrans *** Pokud je v aukci uvedeno, že bude zboží odesláno výhradně společností kurýrem - TOPTRANS je tak uvedeno z důvodu bezpečného doručení. Nebo nadrozměrné-nestandardní zásilky, kterou GLS nepřijme. Způsob výhradního doručení kurýrem -TOPTRANSEM je uveden především u skleněných předmětů a nadrozměrných kusů. ZÁSILKOVNA - TUTO MOŽNOST NENABÍZÍME. Účastí v našem obchodu dáváte souhlas s našimi podmínkami prodeje. Souhlasíte s postupem při řešení reklamací a vrácení zboží do 14 dnů. Kupujícím se proto doporučuje seznámit se podrobně s Obchodními podmínkami, které jsou popsány na této stránce prodávajícího. VŠEOBECNÉ INFORMACE K NÁKUPU ZBOŽÍ 1) Žádáme Vás, abyste nakupovali uvážlivě. Opakované rušení nákupu čí opakované žádosti ke zrušení příhozu se mohou jevit jako poškozování prodejce a maření obchodu. V těchto případech může dojít k omezení nákupu v našich nabídkách. 2) Aukce neukončujeme předčasně! Výjimkou jsou zvlášť závažné důvody, jako je chybně popsaná aukce. V tomto případě dojde pouze k opravě a aukce je poté vždy znovu vystavena pod stejným kódem prodávajícího. 3) Vydražená částka za zboží, neobsahuje náklady na dopravu. 4) Zboží, které nabízíme je NOVÉ i POUŽITÉ. Je třeba zohlednit, že se jedná o zboží z 95% 2. jakosti. A tak zboží může jevit lehké poškození jako jsou např. drobné oděrky, šmouhy apod i přesto, že není uvedeno v aukci. U aukce je tato informace viditelně uvedena. U použitého zboží je nutné očekávat známky opotřebení. Věnujte zvýšenou pozornost popiskům, které jsou v nabídce uvedeny. V popisku je popsán stav výrobku. Vzhledem k tomu, že existují rozdílné míry u výrobců, doporučujeme kontrolovat i naše změřené rozměry. Ponecháváme si právo na chybu měření 2 cm. 5) Sytost barvy produktu se může lehce lišit s ohledem na světlo v ateliéru nebo rozlišení Vašeho zařízení. 6) Fotografie, které máme k dispozici, jsou od výrobce. U zboží, které má více vad se složitým popisem jsou případně přiloženy reálné fotografie. 7) Většina výrobků nemá papírovou cenovku. To však neznamená, že zboží není nové. 8) V případě, že je u boží uvedeno - fotografie ILUSTRATIVNÍ. Jedná se o předmět, ke kterému nemáme reálnou fotografii. Kupující tedy musí zohlednit, že zboží se může mírně od fotografie lišit např. ve tvaru, barevném provedení, značce. Řiďte se prosím popiskem a kontaktujte nás v případě dotazu na zvolený produkt. 9) Informujeme Vás, že poznámky v kartě dopravy neslouží ke komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. V případě udělení negativního hodnocení dojde k prošetření zda bylo uděleno oprávněně. Proto Vás tímto žádáme, pokud máte jakékoliv připomínky k obchodu, kontaktujte nás, rádi Vám vyjdeme vstříc, jak jen to bude možné. Jsme obchod s lidským přístupem, kdy je pro nás zákazník na prvním místě. 10) Veškeré položky starší 3 týdnů automaticky stornujeme, pokud nám za stornovanou položku přijde platba, bude automaticky vrácena zpět! VYSVĚTLIVKY PRO VÁS 1) Montážní materiál* - MONTÁŽNÍ MATERIÁL, KTERÝ JE OZNAČEN ZNAČKOU (*) NEBYL NÁMI ZKONTROLOVÁN-ZBOŽÍ U NÁS NESESTAVUJEME A TAK JE MOŽNÉ, ŽE OBDRŽENÝ MONTÁŽNÍ MATERIÁL NEMUSÍ ZCELA PASOVAT K VAŠEMU KUSU NÁBYTKU. ZÁROVEŇ NEZARUČUJEME, ŽE JE MONTÁŽNÍ MATERIÁL KOMPLETNÍ. PROSÍME O POCHOPENÍ. DĚKUJEME. 2) V případě kdy uvádíme, že návod není součástí, není v našich možnostech, abychom mohli zajistit zákazníkovi 100% kompletnost zboží. PROSÍME O POCHOPENÍ A ZOHLEDNĚNÍ SITUACE, KDY SI DRAŽÍTE PŘEDMĚT, KTERÝ NEMUSÍ BÝT KOMPLETNÍ ( V PŘÍPADĚ, ŽE UVÁDÍME V POPISU PŘEDMĚTU-NÁVOD NENÍ SOUČÁSTÍ ). DĚKUJEME. Na případné pozdní reklamace v případě chybějících dílů či montážního materiálu nebude brán zřetel. Děkujeme za pochopení. 3) Katalogová cena, která je uvedena je uvedena ze stránek od výrobce a řídí se aktuálním kurzem ( nebo nejvíce podobným v aktuálním období ). 4) Obal, ve kterém je zboží zabaleno nemusí být vždy obalem jako od výrobce - tedy neporušený a původní obal. Obaly mohou být značně polepeny lepící páskou. NERUČÍME za to, že bude zásilka zabalena jako z obchodu s novým zboží. 5) Kontrolujeme obsah obalu-oddělení kontroly. Zboží tedy jeví známky rozbalení a to každé naše zboží. Pokud máte zboží např. jako dárek prosíme Vás, abyste zohlednili výše uvedené informace. Zboží může mít i visačku avšak obal může jevit známky rozbalení. Děkujeme za pochopení. 6) Vážení zákazníci, většina elektro zboží je vždy zkoušena pouze v základním režimu na spuštění a nebo podle možností prodejce. Všechny kusy (např. stropní svítidla) tedy nemusí být odzkoušena. Zboží nezkoušíme do hloubky svých funkcí, např. parní čističe neplníme vodou a nezkoušíme na parní provoz. Produkty bychom takto znehodnotily. Děkujeme za pochopení. PLATEBNÍ PODMÍNKY Na platbu za nákup na našich aukcích čekáme 14 dnů- od data vydražení, po tomto čase se obracíme na Aukro ve věci vrácení provize. Jestliže dražíte více položek a platbu do 14 dnů nestihnete provést, vždy nás o této skutečnosti informujte emailem o domluvení náhradního termínu úhrady. Prodejce není povinen upomínat kupujícího k platbě. ***Při platbě převodem JE TŘEBA UVÉST JAKO VS SYMBOL desetimístné číslo aukce. Pokud máte více předmětů-uveďte jeden VS. Ve zprávě pro příjemce prosíme uveďte: Vaše uživatelské jméno+počet aukcí a jako variabilní symbol číslo aukce (v případě více aukcí - číslo jedné z aukce). Zboží se snažíme zaslat vždy v co nejkratší možné době po přijetí platby. Vždy se však snažíme odesílat nejdéle 4 až 6 pracovní dne od přijatí platby na náš bankovní účet. V den, kdy vaše zásilka opustí náš sklad, od nás obdržíte potvrzovací e-mail. Hromadnou platbou tak předejdete případnému nedorozumění a rozdělení nákupu. Jestliže hradíte nákupů více, upozorňujeme, že nákupy je nutné hradit dle data výhry aukce od nejstaršího položky počínaje. tzn. nelze Vám poslat novější položky dříve, než budou odeslány starší vyhrané aukce. Vydraženou částku navýšenou o odpovídající poštovné zašlete převodem na bankovní účet: 1602603508/5500 (Raiffeisenbank) O přijetí platby Vás budeme automaticky informovat e-mailem. DOPRAVA A NÁKLADY NA ODESLÁNÍ Zboží se snažíme zaslat vždy v co nejkratší možné době po přijetí platby. Vždy se však snažíme odesílat nejdéle 4 až 6 pracovní dne od přijatí platby na náš bankovní účet. V den, kdy vaše zásilka opustí náš sklad, od nás obdržíte potvrzovací e-mail. V případě, že si přejete, aby byl balík zaslán na jinou adresu, než na tu, která je uvedena na aukru, uveďte ji ve formuláři platby a přepravy. Vyplněním formuláře předejdeme případně chybnému odeslání zboží na jinou adresu. Pokud budou tyto žádosti odesílány e-mailem, není možné zaručit jejich včasnou změnu. V cenách dopravy jsou zahrnuty i veškeré naše náklady spojené s odesláním zboží. Nejedná se o ceník přepravní společnosti. Nerozlišujeme, zda se jedná o malé či objemné zásilky, ceny přepravy jsou pro všechny kupující stejné. Zaslání zboží na dobírku umožňujeme pouze zákazníkům s min. počtem 5 - ti pozitivních komentářů (0 negativních komentářů za neuhrazené zboží). Tímto se snažíme předejít maření obchodu ze strany kupujících. Není možné provádět nákupy pod více uživatelskými jmény a násl. tyto nákupy spojit v jeden. Administrativně je to pro nás nemožné. Balíky jsou zasílané prostřednictvím České pošty nebo Kurýrní služby. O odeslání zásilky Vás budeme informovat emailem. Nejdříve následující den by jste měli očekávat doručení. Prosíme Vás tímto o případnou toleranci ve zpoždění odeslání zásilek svátky, výpadky proudu apod. ***Před převzetím zboží, si prosím zkontrolujte, zda je obal (popř. i výrobek) neporušený, v případě nesrovnalostí, zboží nikdy nepřebírejte. *** Informace o dopravě jsou uvedeny vždy u příslušné aukce. Náklady se liší dle počtu vydražených kusů. Náš ceník přepravy je rozdělený do více cenových kategorií. Je tak uvedeno z důvodu toho, že naše zásilky jsou jak malé tak i velké a rozměrné, včetně různých kil a tvarů. Zákazník má právo na výběr zvolit si dopravu svého zboží přes Českou poštu a nebo přes kurýrní společnost, se kterou spolupracujeme. U každé aukce je uveden příslušný ceník k přepravě za zboží. Prodejce si vyhrazuje právo určit, popř. změnit způsob přepravy, a to s ohledem na objem, hmotnost dodávky a bezpečnost dopravy. Případná změna způsobu dopravy z rozhodnutí prodávajícího nebude mít žádný vliv na sjednanou výši úhrady za poštovné (přepravné) a balné Mezi naše využívané dopravce patří Česká pošta a kurýrní společnosti v zastoupení: Toptrans a GLS. V horní části nadpisu draženého zboží, je vždy uvedeno jako první skladové číslo aukce. Poslední název v nadpisku aukce je pouze značením pro prodejce. Před tímto číslem lze nalézt i tzv. podtržítko _ tyto podtržítka značí počet zásilek (krabic), ze kterých se Vaše zásilka skládá. V případě, že je uvedeno za zmíněným čísle nabídky v závorce (TT), tak je nutno zohlednit, že tato zásilka bude odeslána výhradně kurýrní společností. Kurýrní společností zasíláme zboží, které je křehké je s velkým podílem skla, zboží, které je náchylné k poškození a také zboží, které nám Česká pošta neodešle a to z důvodu nadměrnosti a hmotnosti zásilky. VEŠKERÉ NÁMI POSKYTOVANÉ FORMY PŘEPRAVY VČETNĚ MNOŽSTVÍ, PŘEPRAVCE A CENY UVÁDÍME U KAŽDÉ PROBÍHAJÍCÍ AUKCE. Při platbě v hotovosti NEPŘIJÍMÁME PLATEBNÍ KARTY. OSOBNÍ ODBĚR: Zboží si lze dle dohody vyzvednout na adrese U Nisy 114, Chrastava 463 31. ZBOŽÍ JE NUTNO PŘEVZÍT DO 7 KALENDÁŘNÍCH DNŮ OD OBDRŽENÍ INFORMACÍ PRO OSOBNÍ ODBĚR. JE NUTNO, ABY JSTE NÁS INFORMOVALI ALESPOŇ 2 hodiny PŘED VYZVEDNUTÍM ZBOŽÍ, ABYCHOM VÁM ZBOŽÍ MOHLI PŘIPRAVIT-PRO VÁS BEZ ČEKÁNÍ. Dny a čas pro vyzvednutí zboží: PONDĚLÍ - PÁTEK Od 8:00-11:00, 12:00-14:30 U Nisy 114, Chrastava 463 31. Osobní odběr si zvolte v ceníku přepravy. Lze uhradit i hotově při převzetí či bankovním převodem. NUTNO VYZVEDNOUT DO 7 KALENDÁŘNÍCH DNŮ. PLATBY PŘIJÍMÁME POUZE V HOTOVOSTI. Děkujeme za pochopení. U zásilek odeslané na dobírku přes kurýra lze hradit platební kartou. ZÁRUČNÍ DOBA Ze zákona má spotřebitel nárok uplatnit své právo na vady, které se vyskytnou při koupi NOVÉHO zboží v době dvaceti čtyř měsíců ode dne převzetí. (OZNAČENO JAKO NOVÉ) Na POUŽITÉ zboží a zboží, které bylo zakoupené jako ROZBALENÉ a nebo jako NEFUNKČNÍ/ NA DÍLY má spotřebitel nárok na uplatnění práva na vady, které se vyskytnou při koupi zboží v době dvanácti měsíců ode dne převzetí. (OZNAČENO JAKO POUŽITÉ, ROZBALENÉ, NA DÍLY, NEFUNKČNÍ) Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.