tramobilsro
Ostatní informace
Pokud požadujete doklad o prodeji - fakturu, napište nám na mail a neplaťte přes PayU, ale přímo na náš účet. U plateb přes PayU děláme pouze jednou měsíčně hromadný doklad. Nákupem v aukci Kupující souhlasí, že jeho telefonní číslo a / nebo e-mailová adresa budou bezplatně předány přepravci, aby přepravce mohl Kupujícího kontaktovat ohledně dodání zásilky. Obchodní podmínky Doprava zboží: Zboží odesíláme většinou v dopoledních hodinách první pracovní den následující po přijetí platby na náš účet u banky nebo PayU. Většinu zásilek má kupující do 24hodin po připsání platby na náš účet. Informaci o odeslání neposíláme, neboť poště předáváme Váš mail, aby Vás pošta mohla informovat sama. Každá zaslaná zásilka je automaticky pojištěná proti ztrátě a poškození přepravou. Poškozenou zásilku nepřebírejte. Je nutné ihned na místě udělat reklamaci. Bez této součinnosti Kupujícího nemůžeme převzít jakoukoliv spoluzodpovědnost za poškození zásilky během přepravy. Objednávka a uzavření kupní smlouvy: Veškeré objednávky podané prostřednictvím aukčního serveru Aukro.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a obchodními podmínkami Aukro.cz a že s nimi souhlasí. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Odstoupení od kupní smlouvy ( vrácení zboží ): Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu s původním příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání ) na adresu, která mu bude na požádání sdělena mailem. Náklady s navrácením zboží zpět Prodávajícímu nese Kupující. POZOR jakékoliv DOBÍRKY NEBUDOU PŘEVZATY. Po obdržení vráceného nepoškozeného zboží, prodávající nejpozději do 20 dnů zákazníkovi vrátí zpět částku ve výši ceny zboží bez poštovného sníženou o náklady na opětovné otestování vráceného zboží ve výši 200Kč a provize Aukra (nebudou-li tyto Prodávajícímu Aukrem vráceny). Náklady na dopravu, předem dohodnutým způsobem, jdou k tíži Kupujícího. Zároveň bude zažádáno o navrácení provize serveru Aukro.cz. Kupující však nemůže odstoupit podle výše uvedeného od kupní smlouvy: -na dodávku zboží nebo služeb, které si kupující převzal osobně -na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Práva a povinnosti prodávajícího: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu. Prodávající má právo od kupní smlouvy ( závazné objednávky ) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem ( bankovním převodem, gsmbanking apod. ) a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 3 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy. Práva a povinnosti kupujícího: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Kupující má právo vrátit zboží do 14-ti dnů od doručení. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Záruční podmínky: Délka záruky je uvedena v popisu aukce. Záruka se nevztahuje na vady, které jsou popsány v textu inzerátu nebo viditelné na přiložených fotografiích. V případě výměny se záruční doba neprodlužuje. Zboží musí být v úplném stavu včetně ostatního příslušenství. Ke každé položce musí být připojen přesný popis závad a četnost výskytu. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech: Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí, viz. doprava zboží). Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou. Neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou. Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci. Zboží bylo poškozeno živly. Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci. Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN. Novelou zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele byla od 1. 2. 2016 do právního řádu ČR zavedena možnost mimosoudního řešení soudních sporů, které vznikly mezi podnikateli a spotřebiteli a týkají se kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb. V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci.