vendulka86
Kontakt
VaVeDa s.r.o. Vyšehradská 1349/2 128 00 Praha IČ: 02325403 DIČ: CZ02325403 E-mail: info@dum-zahrada24.cz
Údaje o prodejci
Osobní odběry jsou možné po předchozí domluvě na adrese: VaVeDa s.r.o. Michalovická 20 412 01 Litoměřice V Praze osobní odběr možný není.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě. V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. V případě odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14-ti dnů nese náklady spojené s vrácením zboží spotřebitel. Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit též vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@dum-zahrada24.cz Adres pro zaslání vráceného zboží: VaVeDa s.r.o. Michalovická 20 412 01 Litoměřice V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Formulář ke stažení zde : http://www.dum-zahrada24.cz/dum-zahrada24/3-OBCHODNI-PODMINKY/1-Formular-odstoupeni-od-smlouvy
Reklamace
Záruka V případě, že je kupující spotřebitelem řídí se práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady zejména příslušnými právními předpisy ČR a reklamačním řádem společnosti VaVeDa s.r.o.. V tomto případě poskytuje prodávající záruku na zboží v délce trvání 24 měsíců, přičemž záruka začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Pro ostatní kupující než jsou uvedeni v odstavci 1 tohoto článku, řídí se práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady zejména ustanoveními zákoníku o obchodních korporacích. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího vnější událost- Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným užitím výrobku, nesprávnou manipulací a nesprávným skladováním. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Prodávající upozorňuje kupujícího, že v souladu s občanským zákoníkem se záruka nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním. Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (cartridge, toner, tisková hlava, lampa projektoru, baterie...), je jeho životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak. Odchylka od naměřených rozměrů může být maximálně +-10%. Při nákupu na IČ poskytujeme na zboží záruku v délce trvání 60 dnů. V případě, že se při užívání zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady, může kupující postupovat v souladu s těmito Záručními a reklamačními podmínkami a se zákonem a uplatnit reklamaci u prodávajícího. Rozpor s kupní smlouvou V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Reklamace Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady. V případě, že zboží není předáno k reklamačnímu řízení ihned po zjištění závady, a je i přes zjištěnou vadu materiálu či výrobní vadu zjevně dále používáno, může být prodávajícím reklamace zamítnuta. Pokud se v průběhu záruční doby projeví na zakoupeném zboží vady, na které se vztahuje záruka, a kupující tyto vady v průběhu záruční doby řádně reklamuje, náležejí kupujícímu nároky z odpovědnosti za vady vyplývající z občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů. Záruka neplatí pro kupující, kteří svůj nákup provádí v rámci své podnikatelské činnosti (typicky nákup na IČ). Práva z vadného plnění Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku). Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a věc vyhovuje požadavkům právních předpisů. Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Kupující při uplatnění reklamace je povinen předat zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství. Kupující je povinen předat Zboží do reklamačního řízení kompletní. V případě, že kupující nedodá zboží kompletní a jeho kompletnost je nezbytná ke zjištění existence reklamované vady a/nebo k jejímu odstranění, běh lhůty pro vyřízení reklamace začíná až dodáním chybějících částí. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kupující, který není spotřebitelem, má povinnost zkontrolovat zboží do 48 hodin od převzetí a případnou vadu či rozpor s kupní smlouvou vytknout v této lhůtě 48 hodin od převzetí zboží. Na pozdějsí reklamace nebude brán zřetel. Kupující, který není spotřebitelem, musí vady, které vznikly přepravou, reklamovat u přepravce. Pokud se takto nestane, pak na poškození, která vznikla přepravou, nebude brán zřetel. Jak postupovat V případě reklamace postupujte dle popisu níže: 1.Kontaktujte nás emailem na info@dum-zahrada24.cz . Výrobek je nutné zaslat na kontaktní adresu. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Adresa pro zasílání reklamací: VaVeDa s.r.o. Michalovická 20 412 01 Litoměřice O odeslání reklamace nás prosím informujte. 2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol 3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. 4. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečných průtahů, nejdéle ve lhůtě 30 dnů od převzetí zboží prodávajícím. 5.Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné. 6. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu. 7. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení. 8. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Ostatní informace
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.). Všeobecná ustanovení 1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) právnické osoby VaVeDa s.r.o. (dále jen „prodávající“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího 2. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího vzniklá na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu provozovaného prodávajícím na adrese www.dum-zahrada24.cz, jakož i veškerá vzájemná práva a povinnosti s uzavřením takové kupní smlouvy související. 3. Prodávajícím (dodavatelem) je právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Identifikační údaje prodávajícího jsou: VaVeDa s.r.o. Vyšehradská 1349/2 128 00 Praha 2 IČO: 02325403 Podnikatel je zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 218036. 4. Zákazníkem našeho internetového obchodu je „Kupující". Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není, je tedy tzv. jinou osobou. 5. Kupujícím - spotřebitelem se v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání (dále také jen „spotřebitel“). 5. Kupujícím – jinou osobou je jiná právnická nebo fyzická osoba, která není spotřebitelem, tzn. jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání (dále také jen „jiná osoba“) či další subjekt, který má přidělené IČ. V případech, kdy kupující není spotřebitelem, neplatí pro smluvní vztahy ustanovení čl. IV. a V. těchto obchodních podmínek. Ostatní odchylky jsou uvedeny přímo v textu těchto všeobecných obchodních podmínek. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, v jakém se ho týkají, a dále obchodním zákoníkem. 6. Předmětem kupní smlouvy je zboží uvedené v závazném potvrzení objednávky prodávajícím. 7. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku: Telefon 606 442 321, hovorné je účtováno dle ceníku Vašeho operátora. 8. Platnost všech akčních nabídek je do vyprodání zásob. 1) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde. Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR. Fotografie produktů mají ilustrativní charakter. Rozměry produktů jsou vždy celkové rozměry daného produktu, meřeny v mezním bodě (najvyšším, nejširším a nejdelším). 2) Druhy přepravy ČESKÁ POŠTA Doručuje se pomocí služby Obyčejný balík, balík do ruky, balík na poštu. Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce a o této skutečnosti nás prosím informujte. DPD Kurýr Vás obvykle kontaktuje ráno v den doručení zboží. Při nezastihnutí zanechá lístek s kontaktem. Příjemce zásilky je povinen při převzetí zásilky IHNED zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Řidič je povinen po zaplacení převzatého balíku na Vaši žádost posečkat, než dojde k rozbalení a zkontrolování obsahu zásilky. Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu řidiči DPD, který je povinen sepsat zápis o škodě. Pokud balík nevykazuje zjevné známky poškození, je příjemce zásilky skrytou vadu povinen oznámit DPD bez odkladu, nejpozději však do 2 dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude prokazatelně dodržena, má DPD reklamaci právo zamítnout z důvodu nedostatku důkazů a vzniku škody během přepravy. Na pozdější reklamace bohužel DPD nebere zřetel. V obou případech má DPD právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí příjemce se zásilkou jakkoliv manipulovat a je povinen zachovat i obal od zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí příjemce bez souhlasu DPD zásilku likvidovat nebo přepravovat na jiné místo. GEIS Kurýr Vás obvykle kontaktuje ráno v den doručení zboží. Při nezastihnutí zanechá lístek s kontaktem. Příjemce zásilky je povinen při převzetí zásilky IHNED zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Řidič je povinen po zaplacení převzatého balíku na Vaši žádost posečkat, než dojde k rozbalení a zkontrolování obsahu zásilky. Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu řidiči DPD, který je povinen sepsat zápis o škodě. Pokud balík nevykazuje zjevné známky poškození, je příjemce zásilky skrytou vadu povinen oznámit GEIS bez odkladu, nejpozději však do 2 dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude prokazatelně dodržena, má GEIS reklamaci právo zamítnout z důvodu nedostatku důkazů a vzniku škody během přepravy. Na pozdější reklamace bohužel GEIS nebere zřetel. V obou případech má GEIS právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí příjemce se zásilkou jakkoliv manipulovat a je povinen zachovat i obal od zásilky, ve kterém mu byla zásilka doručena. Ze stejného důvodu nesmí příjemce bez souhlasu GEIS zásilku likvidovat nebo přepravovat na jiné místo. Výběr přepravce vždy záleží na prodejci, s ohledem na rozměr a povahu daného zboží. 3)Platba Platba je možná bankovním převodem, Paypalem nebo dobírkou. V případě platby na dobírku jsou faktury zasílány do 5-ti pracovních dnů od převzetí zboží na kontaktní email, pokud si zákazník neurčí jinak. Platba dobírky je možná pouze v hotovosti. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJU Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu. http://www.dum-zahrada24.cz/fotky25632/gdpr/docs/2018_05_25_091441_7_Ochrana-osobnich-udaju-GDPR.pdf 9) ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu. 1.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@dum-zahrada24.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřišit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát-oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů onlinem která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení. Veškeré spory vzniklé z Podmínek či v souvislosti s nimi budou s konečnou platností rozhodnuty v rozhodčím řízení u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky v Praze podle Řádu a pravidel tohoto rozhodčího soudu. Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek. Obchodní podmínky jsou platné od 01.01.2014 do odvolání. Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.