vnabelv
Kontakt
Firma: NABEL trade group s.r.o. Loučany 698,78344(fakturační adresa zde nezasílejte poštovní zásilky) Provozovna: NABEL trade group s.r.o. Vestecká 5, Vestec 25250 Email: info@nabel.cz Tel:+420608817320
Údaje o prodejci
Firma: NABEL trade group s.r.o. Loučany 698,78344(fakturační adresa zde nezasílejte poštovní zásilky) Provozovna: NABEL trade group s.r.o. Vestecká 5, Vestec 25250 Email: info@nabel.cz Tel:+420608817320
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Formulář pro odstoupení od smlouvy (vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím). Adresát Internetový obchod: www.nabel.cz Společnost: NABEL trade group s.r.o. Se sídlem provozovny: Vestecká 5, Vestec 252 50 IČ/DIČ: 28626338 / CZ28626338 E-mailová adresa: info@nabel.cz Telefonní číslo: +420 295562291 (Následující požadované údaje doplní zákazník) Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží. Kód/název zboží Datum objednání ( ) datum obdržení ( ) Číslo objednávky: Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*) a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*) Jméno a příjmení spotřebitele: Adresa spotřebitele: Email: Telefon: V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum) (podpis) ______________________________________ Jméno a příjmení spotřebitele (*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
Reklamace
Reklamační protokol (vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím). Adresát (prodávající) • Internetový obchod: www.nabel.cz • Společnost: NABEL trade group s.r.o. se sídlem provozovny Vestecká 5, Vestec 252 50 • IČ: 28626338 DIČ: CZ28626338 • E-mailová adresa: info@nabel.cz • Telefonní číslo: +420 295562291 (Následující požadované údaje doplní Váš zákazník) Spotřebitel: • Moje jméno a příjmení: • Moje adresa: • Můj telefon • e-mail: Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) Vážení, dne ( ) jsem ve Vašem obchodě ( ) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady(* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu). • Datum objednání • Datum obdržení • Číslo objednávky • Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ( ) a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ( ) • Jméno a příjmení spotřebitele: • Adresa spotřebitele: • Email: • Telefon: (*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte. • V (zde vyplňte místo) • Dne (zde doplňte datum) • (podpis) ______________________________________