vyprodejkoupelny
Kontakt
Provozovna: A-interiéry s.r.o. - Vyprodej Koupelny Skladištní 3, 746 01 Opava Czech Republic Objednávky: tel.: +420 603 530 449 email: objednavky@vyprodejkoupelny.cz Reklamace: tel.: +420 730 893 951 email: reklamace@vyprodejkoupelny.cz provozní doba: 08.00 - 15.00 hod. V případě osobního odběru a kontroly zboží nás kontaktujte předem pomocí e-mailu či telefonu. Vámi vybrané zboží převezeme z externího skladu a přichystáme do 2 pracovních dnů k prohlédnutí či odběru. Děkujeme za pochopení
Údaje o prodejci
A-interiéry s.r.o. Slavonínská 477/61, 779 00 Olomouc Czech Republic IČO: 49610031 DIČ: CZ49610031 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 10823
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY KUPUJÍCÍHO Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího A-interiéry s.r.o., Skladištní 3, 746 01 Opava či na adresu elektronické pošty prodávajícího objednavky@vyprodejkoupelny.cz. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
Reklamace
Reklamační řád obchodní společnosti A-interiéry s.r.o. se sídlem Slavonínská 477/61, 779 00 Olomouc identifikační číslo: 49610031 zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 10823 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.vyprodejkoupelny.cz 1. DOLOŽENÍ PŮVODU ZBOŽÍ: 1.1 Při uplatňování reklamace je nutné předložit doklad o koupi zboží, bez tohoto dokladu nebude reklamace přijata ani vyřízená. 2. REKLAMACE SE VZTAHUJE: 2.1 Reklamace se vzthauje na výrobní, materiálové a skryté vady výrobku, které se projeví v garanční době. 3. REKLAMACE SE NEVZTAHUJE: 3.1 Mechanické poškození: Zboží je nutno zkontrolovat při koupi, nebo při převzetí zboží. Na pozdější reklamování poškozeného zboží nebude brána zřetel. Převzetím zboží se rozumí jeho důkladná kvalitativní a kvantitativní kontrola společně s prodejcem nebo přepravcem. Případné nedostatky zjištěné touto kontrolou potvrdí obě strany svým podpisem. Zboží je nutno užívat k účelům tomu předurčeným. Reklamace se nevztahují na mechanické poškození, způsobené nevhodným zacházením. 3.2 Mechanický zásah do zboží: Reklamace se nevztahuje na zboží, do kterého bylo mechanicky zasaženo, respektive zboží, které nebylo namontováno v souladu s montážním návodem výrobce a došlo u něho k mechanickým úpravám. 3.3 Vady a poškození zboží se kterými byl kupující seznámen: Reklamace se nevztahují na vady a poškození zboží z výprodeje, nebo výstavních expozic, se kterými byl zákazník seznámen ještě před zakoupením a kvůli kterým bylo zboží zlevněno. 3.4 Uplynutí garančního období: Reklamace se nevztahují na zboží, které je po uplynutí záruční lhůty (minimální doba 24 měsíců - pokud není přímo u produktu uvedena delší záruční doba). 4. POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE: 4.1 Způsob uplatnění reklamace: Reklamaci je nutné vždy uplatnit písemnou formou. Popis spolu s fotodokumentací vady či poškození je nutné zaslat (pošta,e-mail) na adresu A-interiéry, s.r.o., Skladištní 3, 746 01 Opava, e-mail: reklamace@vyprodejkoupelny.cz. Ústní podání reklamace je nepřípustné. 4.2 Zpracování reklamace: Po obdržení je reklamace zpracována a zavedena do systému. 4.3 Informace zákazníkovi: Po zpracování reklamace je zákazník kontaktován zodpovědnou osobou (reklamační technik, obchodní zástupce) pro domluvení dalšího postupu. Další postup vyřízení reklamace je domlouván individuálně, dle charakteru reklamace. V případě, že budou chybět nějaké doklady, potřebné pro vyřízení reklamace, bude zákazník vyzván k jejich doložení. 4.4 Posouzení reklamace: Po posouzení reklamace reklamačním technikem bude rozhodnuto a zákazníkovi oznámeno její následné řešení: 4.4.1uznaná reklamace – uznání oprávněnosti reklamace, (zboží bude opraveno, či vyměněno na náklady výrobce) 4.4.2neuznaná reklamace – zamítnutí reklamace, (zboží může být vyměněno či opraveno, ale pouze na náklady zákazníka) 4.5 Lhůta pro vyřešení reklamace: Lhůta pro vyřešení reklamace od písemného podání činí 30 dní
Ostatní informace
Zaměřujeme se na prodej koupelnového výprodejového zboží a zboží z expozičních výstavek za bezkonkurenčně nízké ceny. V naší nabídce naleznete sety koupelnového nábytku, skříňky s umyvadly, samostané doplňkové skříňky a umyvadla, vodovodní baterie, hydromasážní a klasické vany, sprchové kouty i samostatné vaničky,toalety a mnoho dalších doplňků a vybavení za výprodejové ceny. U zboží se nachazí reálná fotografie a informace o stavu kupovaného zboží.