www_koberec_net
Kontakt
• Infolinka dostupná: Pondělí - Pátek: 9-17 Sobota: 9-14 +48 81 751 26 34 +48 81 751 21 90 • aukro@koberec.net Na všechny e-maily se budeme snažit průběžně odpovídat nejpozději však do 24 hodin, v pracovní dny.
Údaje o prodejci
Společnost DYWANY ŁUSZCZÓW byla založena v roce 1995. Zpočátku, hlavní profil činnosti byl dovoz koberců a velkoobchodní vnitrostátní trh. V průběhu let jsme vyvinuli i síť maloobchodních aktivit v rámci svých obchodech. V našich 9 prodejen nabízí největší výběr koberců a kobercových předložek v provinciích Lublinu a Podkarpatské. Nabízíme profesionální, profesionální a komplexní pomoc při výběru a nákupu našich výrobků. Kromě toho si můžete koupit mnoho jiných podlahových příslušenství, jako např. sokly, oboustranné lepicí pásky, koberce a koupelnové rohože. Naše nabídka je určena jak retailovým a institucionálním klientům, investory a stavební firmy. Naše podnikání je založeno na přímé spolupráci s renomovanými tuzemskými i zahraničními, s kým máme distribuční smlouvy dlouhodobé, což umožňuje poskytovat našim zákazníkům příznivější než v jiných obchodech konkurenční ceny. Zveme vás seznámit s nabídkou! Více o nás - www.dywany-luszczow.pl Hlavní sklad: DYWANY ŁUSZCZÓW, ul. Elektryczna 17, 21-045 Świdnik, Polsko tel./fax (81) 751-21-90, tel. (81) 751-26-34; aukro@koberec.net Sedadlo: F.H. KABIS, Łuszczów I 73, 20 258 Lublin, Polsko DIC: PL9461549958, ICO: 431279511
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Počet dní, do kdy je možné zboží vrátit: 14 dní. Adresa pro vrácení zboží: DYWANY ŁUSZCZÓW, ul. Elektryczna 17, 21-045 Świdnik, Polsko Uživatelé mají možnost od kupní smlouvy odstoupit v zákonné 14 ti denní lhůtě dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.), tzn., vzniká právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 ti kalendářních dnů od data převzetí zboží. Jestliže tedy došlo z Vaší strany k nevhodnému výběru a přejete si zboží vrátit, obratem nás o této skutečnosti informujte emailem. Následně s Vámi budou domluveny podmínky vrácení. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. Vrácené zboží nemůže mít známky užívání nebo poškození kupujícím. V opačném případě je nutné myslet na náklady, které budou námi vynaloženy k uvedení zboží do původního stavu. Pokud je to možné zašlete zboží v původním obalu. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. O přijetí zásilky zpět na naší adresu zákazníky automaticky neinformujeme, pokud je to možné, uložte si podací číslo zásilky a pohyb zásilky sledujte na stránkách dopravce. Částka bude vyplacena na bankovní účet po převzetí a zkontrolovat obsah. Přijaté zásilky se snažíme vyřídit do 14 ti dnů. Nejpozději však do 30 ti dnů od převzetí zásilky na naší adrese. O vyřízení zásilky Vás budeme informovat elektronicky (na email uvedený na aukru). Nepřijímáme žádné zásilky, které nám byly zaslány na dobírku. Poštovní poukázkou peníze nevracíme.
Reklamace
Vzhledem k tomu, že se jedná o internetový prodej, kdy zákazník nemá možnost si prohlédnout zboží před zakoupením, přijímáme reklamace týkající se viditelných vad, o kterých nebyl zákazník před koupí zboží informován, či které nebyly v nabídce uvedeny (tzn. těch, které jsou viditelné na novém výrobku ve chvíli, kdy jej zákazník obdrží). Jestliže jste si po obdržení zásilky všimli nějaké vady, obratem nás o tom poinformujte emailem. Následně Vám bude zaslán reklamační formulář a informace potřebné k reklamaci. V případě, že Vám Vaši reklamaci uznáme, budou Vám vráceny i náklady na poštovné. V opačném případě je možné se domluvit na vrácení pouze ceny zboží. O přijetí zásilky zpět na naší adresu zákazníky automaticky neinformujeme, pokud je to možné, uložte si podací číslo zásilky a pohyb zásilky sledujte na stránkách dopravce. Reklamace se snažíme vyřídit v co nejkratším možném termínu. Nejpozději však do 30 - ti dnů od převzetí zásilky. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat elektronicky. Nepřijímáme žádné zásilky, které nám byly zaslány na dobírku.