Kontakt
zoubecky@centrum.cz číslo účtu: 2501913966/2010 (FIO)
Údaje o prodejci
"zoubecky" = firma zabývající se internetovým prodejem sběratelského materiálu - poštovní známky /filatelie/, mince, bankovky, vyznamenání, odznaky,... Podnikání na základě živnostenského oprávnění, IČ: 47583169.
Pravidla pro
odstoupení od
smlouvy
Počet dní, do kdy je možné zboží vrátit: 14 dní od prokazatelného doručení zboží. Adresa pro vrácení zboží: Jana Svobodová Bělohorská 2062/219 169 00 Praha 6 Česká republika Objednáváte-li zboží jako soukromá osoba (ne prodej na IČO), máte dle nového občanského zákoníku - č. 89/2012 Sb. možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Jedná se o tzv. smlouvu uzavřenou při použití prostředků komunikace na dálku. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena. Zašlete žádost o odstoupení od kupní smlouvy na zoubecky@centrum.cz, zároveň zašlete zboží na výše uvedenou adresu. Zboží, které budete v rámci odstoupení od smlouvy odesílat zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené a kompletní. Při balení a odesílání zboží prosím, použijte balícího papíru nebo kartonu tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. Neposílejte zboží na dobírku! (zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty). Doporučujeme Vám zboží pojistit. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám bude kupní cena za zboží vrácena na Váš účet nejpozději do 30-ti kalendářních dnů po doručení zboží na naši adresu.
Reklamace
V případě reklamace mě vždy nejdříve kontaktuje - vše má řešení, ráda Vám vyjdu vstříc... Pro veškeré reklamace platí pro kupujícího i prodávajího práva a povinnosti dle nového občanského zákoníku - č. 89/2012 Sb. V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.