Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
HRDINA NEBO PSANEC | kniha o budování značky | RARITA - Knihy
HRDINA NEBO PSANEC | kniha o budování značky | RARITA - Knihy
HRDINA NEBO PSANEC | kniha o budování značky | RARITA - Knihy
HRDINA NEBO PSANEC | kniha o budování značky | RARITA - Knihy
HRDINA NEBO PSANEC | kniha o budování značky | RARITA - Knihy
HRDINA NEBO PSANEC | kniha o budování značky | RARITA - Knihy
HRDINA NEBO PSANEC | kniha o budování značky | RARITA - Knihy
HRDINA NEBO PSANEC | kniha o budování značky | RARITA - Knihy
1 z 7
Použité

HRDINA NEBO PSANEC | kniha o budování značky | RARITA

Kup teď
Cena
1 490 Kč

nebo
Doprava a platba
AKCE
Balíkovna na adresu v květnu již od 40 Kč!
Více informací.
Balíkovna Od 63 Kč
Zásilkovna na výdejní místo Od 77 Kč
Zaslat.cz kurýr na adresu 122 Kč
Doba dodání 2-3 dny
Kartou online
Bankovním převodem
Podrobnosti
HRDINA NEBO PSANEC | kniha o budování značky | RARITA
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Opotřebení
Rok vydání
Počet stran

V obchodech vyprodáno.

Běžná bazarová cena 1900-2700 Kč


1x čtená, lehce opotřebená vlivem skladování viz flíčky z přední strany - Hrdina nebo psanec - Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí archetypů (Jedna z nejlepších knih o brandingu)


Oficiální popis knihy Hrdina nebo psanec:

Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. Dozvíte se: •jak vnímat hlubší smysl, který se skrývá ve vaší branži, •jak si jej „přisvojit“ pro svou značku, •jak ohodnotit konkurenci z pohledu archetypů, •jak se hlouběji spojit se svými zákazníky, •jak vyprávět příběh své značky způsobem, jenž zaznívá v nejoblíbenějších příbězích z celého světa. Fascinující závěr knihy spojuje veškeré poznatky dohromady a podněcuje k diskusi o tom, jak může hlubší smysl samotného odvětví napomoci získat jedinečnou a poutavou identitu značky. Kniha, kterou právě držíte v ruce, je o hlubokých příbězích, které jsou po tisíce let schopny pomáhat lidským bytostem v pochopení světa okolo nás a zároveň jsou schopny – při správné aplikaci – pomoci budovat a řídit značky nesoucí význam. Protože pouze smysluplné značky jsou skutečné.

V obchodech vyprodáno. Běžná bazarová cena 1900-2700 Kč 1x čtená, lehce opotřebená vlivem skladování viz flíčky z přední strany - Hrdina nebo psanec - Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí archetypů (Jedna z nejlepších knih o brandingu) Oficiální popis knihy Hrdina nebo psanec: Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. Dozvíte se: •jak vnímat hlubší smysl, který se skrývá ve vaší branži, •jak si jej „přisvojit“ pro svou značku, •jak ohodnotit konkurenci z pohledu archetypů, •jak se hlouběji spojit se svými zákazníky, •jak vyprávět příběh své značky způsobem, jenž zaznívá v nejoblíbenějších příbězích z celého světa. Fascinující závěr knihy spojuje veškeré poznatky dohromady a podněcuje k diskusi o tom, jak může hlubší smysl samotného odvětví napomoci získat jedinečnou a poutavou identitu značky. Kniha, kterou právě držíte v ruce, je o hlubokých příbězích, které jsou po tisíce let schopny pomáhat lidským bytostem v pochopení světa okolo nás a zároveň jsou schopny – při správné aplikaci – pomoci budovat a řídit značky nesoucí význam. Protože pouze smysluplné značky jsou skutečné.

Nabídka č. 7060873666 Vystaveno 12.04. 19:04 Zobrazení: 111