Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
MOTOROVÉ LOKOMOTIVY ŘADY T 434,O : V. Borek, (ve folii) - Knihy
MOTOROVÉ LOKOMOTIVY ŘADY T 434,O : V. Borek, (ve folii) - Knihy
1 z 1
Nové

MOTOROVÉ LOKOMOTIVY ŘADY T 434,O : V. Borek, (ve folii)

Kup teď
Cena
1 000 Kč
Bezpečný nákup s Aukro Ochranou kupujících
Nakupujete od ověřeného prodejce
14 dní na vrácení zboží
Doprava a platba
AKCE
Balíkovna na adresu v květnu již od 40 Kč!
Více informací.
Balíkovna Od 73 Kč
Zásilkovna na výdejní místo Od 87 Kč
Osobní převzetí
PRAHA 4
Doba dodání 4-6 dní
Kartou online
Bankovním převodem
Podrobnosti
MOTOROVÉ LOKOMOTIVY ŘADY T 434,O : V. Borek, (ve folii)
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
nepoužívaný, nerozbalený produkt ve 100% stavu
Další informace
Další informace
Opotřebení
Počet stran
Rok vydání

Kniha čerpá z dochované písemné i obrazové dokumentace. V jejím textu jsou zachyceny porodní bolesti nejen samotného vývoje, ale také stavby těchto lokomotiv. Jak ukázaly už první zkoušky, měly zprvu řadu závad a konstrukčních nedostatků, které však byly jen částí příčin jejich krátké existence. Tehdejší stav železničních tratí totiž nebyl ideální a nové stroje tak musely splňovat nejen požadavky na univerzální lokomotivu, tj. být vybaveny parním agregátem pro vytápění vlakové soupravy, ale současně vyhovovat podmínkám provozu na tratích s relativně nízkou únosností. Zatímco technické a konstrukční nedostatky se z valné části během zkušebního provozu povedlo odstranit, rozpor mezi hmotností hnacího vozidla a únosností trati se přes veškerou snahu sladit nepodařilo.
Následně výrobce i provozovatel začali upřednostňovat vývoj nové lokomotivy, u níž by již z výroby byly vyřešeny technické dětské nemoci i její nižší hmotnost. Tím se ovšem rezignovalo na univerzálnost nově konstruované řady. Tato nová řada se pak stala počátkem sériové výroby "malých hektorů" produkovaných v několika variantách.
Celá publikace dokazuje, že krátký provozní život lokomotiv řady T 434.0 nebyl způsoben ani tak technickou nevyzrálostí konstrukce, která svou koncepcí spíše předběhla dobu, ale tím, že československé tratě na takovouto lokomotivu nebyly ještě připraveny.v

DO ZAHRANIČÍ KNIHY NEZAS ÍLÁM

 

nová ve folii, stav velmi pěkný, viz sken

 

MOŽNOST OSOBNÍHO ODBĚRU V PRAZE 4 PO PLATBĚ PŘEDEM

Kniha čerpá z dochované písemné i obrazové dokumentace. V jejím textu jsou zachyceny porodní bolesti nejen samotného vývoje, ale také stavby těchto lokomotiv. Jak ukázaly už první zkoušky, měly zprvu řadu závad a konstrukčních nedostatků, které však byly jen částí příčin jejich krátké existence. Tehdejší stav železničních tratí totiž nebyl ideální a nové stroje tak musely splňovat nejen požadavky na univerzální lokomotivu, tj. být vybaveny parním agregátem pro vytápění vlakové soupravy, ale současně vyhovovat podmínkám provozu na tratích s relativně nízkou únosností. Zatímco technické a konstrukční nedostatky se z valné části během zkušebního provozu povedlo odstranit, rozpor mezi hmotností hnacího vozidla a únosností trati se přes veškerou snahu sladit nepodařilo. Následně výrobce i provozovatel začali upřednostňovat vývoj nové lokomotivy, u níž by již z výroby byly vyřešeny technické dětské nemoci i její nižší hmotnost. Tím se ovšem rezignovalo na univerzálnost nově konstruované řady. Tato nová řada se pak stala počátkem sériové výroby "malých hektorů" produkovaných v několika variantách. Celá publikace dokazuje, že krátký provozní život lokomotiv řady T 434.0 nebyl způsoben ani tak technickou nevyzrálostí konstrukce, která svou koncepcí spíše předběhla dobu, ale tím, že československé tratě na takovouto lokomotivu nebyly ještě připraveny.v DO ZAHRANIČÍ KNIHY NEZAS ÍLÁM nová ve folii, stav velmi pěkný, viz sken MOŽNOST OSOBNÍHO ODBĚRU V PRAZE 4 PO PLATBĚ PŘEDEM

Nabídka č. 7059062467 Vystaveno 16.04. 18:04 Zobrazení: 21