Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz - Knihy
Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz - Knihy
1 z 1
Použité

Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz

Kup teď
1x zakoupeno
89 Kč
K dispozici
Zbývá poslední kus
Bezpečný nákup s Aukro Ochranou kupujících
Nakupujete od ověřeného prodejce
14 dní na vrácení zboží
Doprava a platba
AKCE
Balíkovna na adresu v dubnu již od 40 Kč!
Více informací.
Balíkovna Od 83 Kč
Doporučená zásilka 99 Kč
Obyčejné psaní 99 Kč
Cenný balík 99 Kč
Zásilkovna na výdejní místo Od 100 Kč
Zásilkovna s dobírkou Od 120 Kč
Osobní převzetí
Praha
Doba dodání 4-6 dní
Kartou online
Hotově při převzetí
Bankovním převodem
Podrobnosti
Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Počet stran
Rok vydání
Kód zboží
 

 

 

Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz, Keeley Wilson

-

nová kniha

 

Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším.


Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají.


Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání? 

 

 

 

 

 

  

Každý týden nové zboží

 

 

-

Ušetřete na poštovném - kompletní  nabídka na:

 

kvalitalevne.cz

 

 

Dále nabízíme

Knihy Beletrie Biografie Cestopisy a geografie Cizojazyčné Detektivky Doprava Dobrodružné Domácnost Ekonomika a obchod Erotika Esoterika, léčitelství a magie Filosofie Film a divadlo Horolezectví Historie Historické romány Komiksy a Čtyřlístky Kuchařky Odborné Mapy a průvodce Místopis Modelářství Motoristická literatura Myslivost a střelba Náboženství Poezie Politika Příroda Právo Pro děti a mládež (pohádky ap.) Pro ženy a dívky Psychologie, pedagogika, sociologie Sci-fi a Fantasy Sport Vojenské & Protektorát Vojenské Umění Učebnice Zdraví Ostatní Antikvariát a starožitnosti Sběratelství Staré mapy Staré pohledy Nokia - Vzestup a pád mobilních telefonů - Vyzvánění / Yves L. Doz, Keeley Wilson - nová kniha Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším. Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají. Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání? Každý týden nové zboží - Ušetřete na poštovném - kompletní nabídka na: kvalitalevne.cz Dále nabízíme Obchodní podmínky Ohlasy zákazníků

Nabídka č. 7034081919 Vystaveno 10.04. 17:04 Zobrazení: 10