Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Nabídka už bohužel skončila, ale níže jsme vám našli pár podobných.
OPAVA - HRADEC NAD MORAVICÍ - trať 315 - Knihy
OPAVA - HRADEC NAD MORAVICÍ - trať 315 - Knihy
1 z 1
Rozbaleno

OPAVA - HRADEC NAD MORAVICÍ - trať 315

Skončeno
Cena
149 Kč
Ukončeno v sobotu 4. 6. 2022, 18:00:00
Doprava a platba
Zásilkovna na výdejní místo Od 81 Kč
Bankovním převodem
Podrobnosti
OPAVA - HRADEC NAD MORAVICÍ - trať 315
Popis předmětu
Informace od prodejce
Stav zboží
nepoužívaný, rozbalený produkt ve 100% stavu
Počet stran

Originální autorská výroční publikace pro všechny železniční fandy nesmí chybět i ve Vaší sbírce!!!Byl vydán pouze omezený náklad!84 stran textu a černobílých obrázků + barevná obálka na lesklém papíře, laserový tisk, vazba sešitím. O čem se v brožuře dočtete? O čem se v knize píše? Hned v úvodu se čtenář dozví, že současná hradecká trať je pouze zlomkem plánované mezinárodní železnice, která se začala stavět, ale nikdy nebyla dokončena. V podrobném souhrnu událostí let 1905 až 2010 se autoři zaměřují na změny a výstavbu infrastruktury trati, jejích stanic a zastávek. Zmíněny jsou i plánované, ale nikdy neuskutečněné projekty. V publikaci je popsáno, jak se za 105 let změnila hradecká stanice, proč se naše trať dostala na jednání prvorepublikového Senátu nebo jak železnici opravovalo železniční vojsko. Podrobně je popsán každodenní provoz a řízení dopravy na trati, včetně nasazovaných vozů a lokomotiv. Čtenář si může udělat obrázek o tom, jak vzrostla doprava z původních 3 párů vlaků denně až na současných 18 párů za den. Dočte se také, od kdy začaly na trati jezdit motorové vozy, jaká nová vozidla se na trati zkoušela, nebo proč do Hradce zajížděl rychlíkový motorový vůz. Autoři nezapomínají ani na historii vlečky Braneckých železáren, stejně jako na zastávku a nákladiště v Brance. Pozornost je věnována i žimrovické úzkorozchodce „Pifce“ a jejímu provozu. Text oživují různé zajímavosti z železnice a jejího okolí. Čtenář se dozví, kdo se stal prvním hradeckým přednostou, proč byla vypsána vysoká odměna na pachatele, který za války rozbil skleněnou vitrínu na zastávce v Brance nebo jaké zvíře si u trati ochočil jeden ze strojvůdců žimrovické „ Pifky“. V kapitole o současnosti hradecké železnice se píše o výhodách pravidelné dopravy v taktu, samoobslužném způsobu odbavení cestujících nebo dálkovém řízení Odbočky Moravice. Vizi veřejné dopravy v Hradci a okolí popisuje závěrečná kapitola. V ní jsou rozebrány například návrhy hradeckého dopravního terminálu, jehož vznik se plánuje přímo u nádraží. Textová část publikace je doplněna přílohami s množstvím mapek, schémat vleček, historických plánů, dobových jízdních řádů a jízdenek, stejně jako obrázky vozidel a fotografiemi z minulosti i současnosti.



Originální autorská výroční publikace pro všechny železniční fandy nesmí chybět i ve Vaší sbírce!!!Byl vydán pouze omezený náklad!84 stran textu a černobílých obrázků + barevná obálka na lesklém papíře, laserový tisk, vazba sešitím. O čem se v brožuře dočtete? O čem se v knize píše? Hned v úvodu se čtenář dozví, že současná hradecká trať je pouze zlomkem plánované mezinárodní železnice, která se začala stavět, ale nikdy nebyla dokončena. V podrobném souhrnu událostí let 1905 až 2010 se autoři zaměřují na změny a výstavbu infrastruktury trati, jejích stanic a zastávek. Zmíněny jsou i plánované, ale nikdy neuskutečněné projekty. V publikaci je popsáno, jak se za 105 let změnila hradecká stanice, proč se naše trať dostala na jednání prvorepublikového Senátu nebo jak železnici opravovalo železniční vojsko. Podrobně je popsán každodenní provoz a řízení dopravy na trati, včetně nasazovaných vozů a lokomotiv. Čtenář si může udělat obrázek o tom, jak vzrostla doprava z původních 3 párů vlaků denně až na současných 18 párů za den. Dočte se také, od kdy začaly na trati jezdit motorové vozy, jaká nová vozidla se na trati zkoušela, nebo proč do Hradce zajížděl rychlíkový motorový vůz. Autoři nezapomínají ani na historii vlečky Braneckých železáren, stejně jako na zastávku a nákladiště v Brance. Pozornost je věnována i žimrovické úzkorozchodce „Pifce“ a jejímu provozu. Text oživují různé zajímavosti z železnice a jejího okolí. Čtenář se dozví, kdo se stal prvním hradeckým přednostou, proč byla vypsána vysoká odměna na pachatele, který za války rozbil skleněnou vitrínu na zastávce v Brance nebo jaké zvíře si u trati ochočil jeden ze strojvůdců žimrovické „ Pifky“. V kapitole o současnosti hradecké železnice se píše o výhodách pravidelné dopravy v taktu, samoobslužném způsobu odbavení cestujících nebo dálkovém řízení Odbočky Moravice. Vizi veřejné dopravy v Hradci a okolí popisuje závěrečná kapitola. V ní jsou rozebrány například návrhy hradeckého dopravního terminálu, jehož vznik se plánuje přímo u nádraží. Textová část publikace je doplněna přílohami s množstvím mapek, schémat vleček, historických plánů, dobových jízdních řádů a jízdenek, stejně jako obrázky vozidel a fotografiemi z minulosti i současnosti.

Nabídka č. 7009968914 Vystaveno 05.05. 18:05 Zobrazení: 19