Řízení vztahů se zákazníky - Jan Dohnal - GRADA 2002
Více informací.
Kniha
Řízení vztahů se zákazníky
Procesy, pracovníci, technologie
Autor: Doc. Ing. Jan Dohnal, CSc.
Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR.
Vydala Grada Publishing v Praze v roce 2002
1. vydání
164 stran
Vazba - měkká
Formát knihy - 16,7 cm X 23 cm
Váha knihy - 281 gramů
Stav knihy:
Desky - v zadní části vespodu bílá samolepka s cenovkou - jinak zachovalý stav - viz. foto č.1,2.
Stránky - v zachovalém stavu.
Jinak ZACHOVALÝ STAV - viz. foto
Podívejte i na mé další nabídky. Třeba Vás ještě něco zaujme.
Vše na " kup teď " , nemusíte čekat na konec aukcí.
Při zakoupení vícero položek z mé nabídky, platíte jen jedno poštovné.