SLOVNÍK MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE
Více informací.
SLOVNÍK MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE
Irena Reifová
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.Žánr: Literatura naučná , Učebnice a slovníky
Vydáno: 2004 , Portál
Počet stran: 328
Jazyk vydání: český
Vazba knihy: pevná / vázaná
KNIHA JE VE VELMI DOBRÉM STAVU - VIZ FOTO.
PRO VÍCE INFORMACÍ, ČI FOTEK PROSÍM PIŠTE.
NA DOBÍRKU BOHUŽEL NEZASÍLÁM!