Vaše internetové připojení je zpět. Aby vše fungovalo správně, klikněte pro přenačtení stránky.
Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte své připojení a zkuste to prosím znovu.
Stuchlík, Dvořáček: Marketing na Internetu - Knihy
Stuchlík, Dvořáček: Marketing na Internetu - Knihy
1 z 1
Použité

Stuchlík, Dvořáček: Marketing na Internetu

Kup teď
Cena
130 Kč
Doprava a platba
AKCE
Balíkovna na adresu v květnu již od 40 Kč!
Více informací.
Balíkovna Od 63 Kč
Doporučená zásilka 129 Kč
Osobní převzetí
Praha 10
Doba dodání 4-6 dní
Hotově při převzetí
Bankovním převodem
Podrobnosti
Stuchlík, Dvořáček: Marketing na Internetu
Popis předmětu
Stav zboží
delší doba používání, funkční produkt
Opotřebení
Rok vydání
Počet stran

Marketing na Internetu

Autoři: Petr Stuchlík Martin Dvořáček

Nakladatel: Grada

Rok vydání: 2000

Počet stran: 248

Vazba: V4

ISBN: 8071699578


Cílem autorů je seznámit čtenáře se všemi – i méně obvyklými – nástroji marketingu na Internetu, neopomíjejí ani firemní prezentace a public relations. Publikace je jedinečná i v tom, že obsahuje detailní popis internetové reklamy a všeho, co s ní souvisí – což je unikátní v evropském měřítku. Jako první česká publikace přesně definuje vágní termíny z této oblasti a vysvětluje časté omyly v jejich používání. Velmi aktuální je kapitola „Český uživatel Internetu“, podpořená nedávnými výzkumy, ale najdete zde i profil amerického a evropského uživatele Internetu. Nechybí ani fundované objasnění problematiky elektronického obchodování a tzv. e-mánie. Kniha je doplněna množstvím obrázků, schémat, tabulek a grafů, jež názorně ilustrují text. Mimo to je provázána s Internetem prostřednictvím webových stránek on-line podpory. Publikace je určena pracovníkům marketingových oddělení firem, studentům marketingu a mnohé podněty k zamyšlení zde najdou i provozovatelé českých serverů, především pak internetoví obchodníci.

Marketing na Internetu Autoři: Petr Stuchlík Martin Dvořáček Nakladatel: Grada Rok vydání: 2000 Počet stran: 248 Vazba: V4 ISBN: 8071699578 Cílem autorů je seznámit čtenáře se všemi – i méně obvyklými – nástroji marketingu na Internetu, neopomíjejí ani firemní prezentace a public relations. Publikace je jedinečná i v tom, že obsahuje detailní popis internetové reklamy a všeho, co s ní souvisí – což je unikátní v evropském měřítku. Jako první česká publikace přesně definuje vágní termíny z této oblasti a vysvětluje časté omyly v jejich používání. Velmi aktuální je kapitola „Český uživatel Internetu“, podpořená nedávnými výzkumy, ale najdete zde i profil amerického a evropského uživatele Internetu. Nechybí ani fundované objasnění problematiky elektronického obchodování a tzv. e-mánie. Kniha je doplněna množstvím obrázků, schémat, tabulek a grafů, jež názorně ilustrují text. Mimo to je provázána s Internetem prostřednictvím webových stránek on-line podpory. Publikace je určena pracovníkům marketingových oddělení firem, studentům marketingu a mnohé podněty k zamyšlení zde najdou i provozovatelé českých serverů, především pak internetoví obchodníci.

Nabídka č. 6985195229 Vystaveno 30.04. 11:04 Zobrazení: 2