Stuchlík, Dvořáček: Marketing na Internetu
Více informací.
Marketing na Internetu
Autoři: Petr Stuchlík Martin Dvořáček
Nakladatel: Grada
Rok vydání: 2000
Počet stran: 248
Vazba: V4
ISBN: 8071699578
Cílem autorů je seznámit čtenáře se všemi – i méně obvyklými – nástroji marketingu na Internetu, neopomíjejí ani firemní prezentace a public relations. Publikace je jedinečná i v tom, že obsahuje detailní popis internetové reklamy a všeho, co s ní souvisí – což je unikátní v evropském měřítku. Jako první česká publikace přesně definuje vágní termíny z této oblasti a vysvětluje časté omyly v jejich používání. Velmi aktuální je kapitola „Český uživatel Internetu“, podpořená nedávnými výzkumy, ale najdete zde i profil amerického a evropského uživatele Internetu. Nechybí ani fundované objasnění problematiky elektronického obchodování a tzv. e-mánie. Kniha je doplněna množstvím obrázků, schémat, tabulek a grafů, jež názorně ilustrují text. Mimo to je provázána s Internetem prostřednictvím webových stránek on-line podpory. Publikace je určena pracovníkům marketingových oddělení firem, studentům marketingu a mnohé podněty k zamyšlení zde najdou i provozovatelé českých serverů, především pak internetoví obchodníci.